★Rozdział 1: część III

29) Kup jeszcze jedną!
Fani okazują miłość i wsparcie swoim ulubionym artystom na wiele różnych sposobów. Na przykład wysyłają listy, obdarowują gwiazdy prezentami w dniu ich urodzin, a inni po prostu pozdrawiają ich w każdy możliwy sposób. Ci bardziej natrętni fani wyczekują przed dormem, aż ich idole wrócą z zajęć. W czasie, gdy wyszedł album ‚Don’t Don’ jedna z fanek nie kupiła tylko jednej płyty, a aż pięć i z radością powiadomiła o tym fakcie Kangina. ‚Oppa! Kupiłam 5 albumów!’. Gy Kangin to usłyszał pochwalił fankę słowami ‚Bardzo dobrze. Kup jeszcze jedną.’.

..Ciekawe, czy ją rzeczywiście kupiła.

30) Zasada Marchewki na kiju
(Odnosi się do sytuacji, gdy coś widzisz, ale cały czas jest to poza twoim zasięgiem.)

Byłeś/aś kiedyś na spotkaniu z idolem, gdzie dostałeś/aś autograf lub miałeś/aś okazję uścisnąć jego dłoń? Co chciałbyś/chciałabyś powiedzieć idolowi przed którym stoisz przez te kilka sekund?

Osoba opowiadająca tę historię miała okazję uczestniczyć w takiej imprezie, przez co była zdenerwowana i podekscytowana, a co więcej miała możliwość przybicia ‚5’ z członkami zespołu. W sytuacjach, gdzie ktoś jest w stanie dotknąć swojego idola, najczęściej pojawiającym się pytanie ‚Czy możesz mnie przytulic ?’. Jednak gdyby idole mieliby przytulać każdego fana po kolei, zajęło by to dużo czasu.

Są takie momenty, kiedy artysta chciałby odmówić, ale ma z tym problem. Na jednym ze spotkań, na ktorym Super Junior rozdawało autografy była obecna fanka prosząca każdego po kolei o przytulenie jej. Ryeowook nie potrafił powiedzieć ‚nie’, więc zaczął powoli wstawać by przytulic ją. Jednakże Heechul siedzący obok Ryeowook’a zatrzymał go. ‚Hej, nie możesz tego zrobić! Stanie się to ich zwyczajem, jeśli na to pozwolisz!’ ostrzegł go, najprawdopodobniej dlatego by zapobiec chaosowi jaki by powstał, ukazując przy tym swoją dorosłą i poważną stronę.

Prawdą jest, ze gdyby jedna z osób zostałaby przytulona, nastrój panujący na imprezie by prysł. Był to jeden z momentów, gdy widzieliśmy poważnego Heechula, a nie psotnego i żartującego.

31) Zrobię to używając własnego uroku!
Historia ta zdarzyła się, gdy prezes JYP- Park JinYoung spotkał się z Heechulem. Heechul jest wielkim fanem SoHee (z Wonder Girls). Prawdopodobnie Heechul nawet dołączył do jej oficjalnego fancafe i zostawił tam wpis. Gdy JYP usłyszał o tym, powiedział Heechul’owi ‚ Jeśli chcesz z nią porozmawiać, to mogę do niej zadzwonić.’ Heechul stanowczo mu odmówił i odpowiedział ‚Wolałbym nie używać znajomości.’

W pewnym okresie w Korei słowa Heechul i SoHee były numerem jeden w rankingu najczęściej wyszukiwanych słów. Może tak jak Koreańskie ELFy, wszyscy zaczęli być zazdrośni?

32) Jak myślicie, kim jesteśmy…?
Sytuacje takie mogą wydawać się dziwne, ale w przemyśle rozrywkowym zdarzają się często. Bywa że, gdy artysta zadebiutuje, ludzie z innych agencji próbują zwerbować go na ulicy. Ta historia opisuje jedną z takich sytuacji.

Członkowie Super Junior Yesung i Donghae zostali zaczepieni przez osobę z innej agencji już po ich debiucie. Osoba, która chciała ich zwerbować, musiała….zastanawiające jest to, że nie rozpoznała ich twarzy… Ale jakby nie patrzeć ponowna propozycja dołączenia do przemysłu rozrywkowego potwierdza ich urok gwiazdorski. Jednak z drugiej strony być werbowanym, gdy zadebiutowało się jako członek Super Junior, to trochę…*gorzki śmiech*

33) Powiedz mi, że jestem świetny!
Może i jest puszysty, ale Kangin zdecydowanie został wychowany na świetnego i silnego mężczyznę. Po konferencji prasowej filmu ‚Attack on the Pin up boys’ jedna z fanek krzyknęła do Kangina: ‚Oppa! Jesteś bardzo seksi!’ (Kangin osobiście wolał usłyszeć, że jest świetny.) Słysząc tę uwagę dla żartu nastraszył fankę słowami: ‚Potem się z tobą rozprawię!’

Do wszystkich którzy chcą powiedzieć mu komplement, pamiętajcie, że słowo ‚seksi’ jest zakazane.

35) To wcale nie jest głośne…
W Japonii fani ‚Koreańskiej fali’ nie należą do jednej grupy wiekowej – są nawet fani wśród starszych ludzi. W Korei za to ludzie starsi uważają, że k-pop jest głośny i bolesny dla ich uszu.

Sytuacja ta przytrafiła się Kanginowi, który użył taxi jako środka transportu. Gdy wszedł do taksówki, w radiu grano ‚Don’t Don’. Oczywiście słysząc swoją piosenkę, każdy poczułby się przyjemnie. Gdy Kangin zaczął czuć się dumny, taksówkarz bez pytania wyłączył radio i powiedział :’ Ta piosenka jest za głośna!’. Kierowca prawdopodobnie nie wiedział, że na tylnym siedzeniu siedzi członek tego zespołu. Biedny Kangin musiał być tym zraniony.

36) To dla Changmina
SM Entertainment ma pod swoją pieczą wielu artystów i trainee. Ci którzy wyczekują przed budynkiem SME nie są tylko fanami Super Junior, ale również DBSK i SHINee.

Pewnego razu przed budynkiem stała Cassiopeia (fanka DBSK) z kartonem mandarynek, który chciała dać Changminowi. Nagle obok niej przeszedł żarłok Kangin i zapytał się jej ‚ Mogłabyś dać mi te mandarynki, proszę?’.

37) To też jest forma okazywania uczuć
Jedna z fanek Super Junior czekała na ich przybycie. Fanka ta trzymała w swoich ramionach ogromną ilość przekąsek, które praktycznie mogłyby wypaść jej z rąk, gdyby się tylko poruszyła. Chciała ona rozdać smakołyki wszystkim członkom Super Junior, aczkolwiek pierwszą osobą, która miała ją minąć był Kangin.

Gdy Kangin przechodził obok niej – pewnie zrobił to w formie żartu – lekko popchnął fankę, przez co przekąski które trzymała spadły na ziemię. Kiedy Kangin to zauważył, zaczął żałować tego co zrobił i pomógł jej zbierać słodkości. Ale jak to Kangin, gdy tylko jej pomógł powiedział ‚Miałaś zamiar dać je mi, prawda?’

Ahh…czy można być bardziej psotnym? Mówi się, że panowie którzy odbywają służbę wojskową, wracają z niej jako bardziej odpowiedzialni i opanowani mężczyźni, więc jest prawdopodobieństwo, że Kangin, który do nas wróci będzie bardziej dojrzały.

38) Ah moja szyja… jestem duszonyyyyyyy
Ta historia jest o wypadku, który przytrafił się Leeteukowi – liderowi Super Junior, który dobrze wygląda z szalikiem na szyi.

Zdarzyło się to, gdy Leeteuk uczył się jeszcze w liceum. Leeteuk, który kocha muzykę nie zdając sobie z tego sprawy, zaczął śpiewać w trakcie trwania zajęć, przez co nauczyciel zdecydował dać mu nauczkę. Oczywiście, wszystko miało być w formie żartu, który będzie dla niego pouczający… ale szalik był bardzo ciasno obwiązany wokół szyi Leeteuka, więc o mały włos go nie udusił.

39) Wypadek z listem Ryewooka
Ryewook, ‘mama’ Super Junior, pisze dużo listów do swoich synów – starszych członków zespołu.Według wychowawcy Ryewooka ze szkoły średniej, był on dzieckiem które zawsze opiekowało się innymi, potrafiło wyczuć nastrój innych ludzi i odpowiednio zareagować. Nawet teraz kiedy jest już dorosły, jego przyjazna osobowość pozostała taka sama. Wydaje się, że był jednak list którego Ryewook nie był w stanie oddać jednemu z członków. Tą osobą jest nie kto inny jak Kibum, jeden z najmłodszych członków Super Junior. Przyczyną nie były problemy z dogadywaniem się między sobą, lecz raczej trudny okres jaki doświadczają nastolatkowie podczas którego, zwracają się do siebie używając form grzecznościowych i języka formalnego, co sprawiło, że zachowywali się sztywno w stosunku do siebie. Pewnego dnia, z powodu problemu z visą, Kibum musiał wrócić do Ameryki. Toteż Ryewook, który często komunikuje się ze starszymi i młodszymi członkami poprzez listy, nie mógł przekazać swojego listu Kibum’owi. Był tak zdenerwowany z tego powodu, że poszedł do Sungmina i płacząc powiedział: ‚Byłem w stanie oddać swoje listy każdemu ze starszych członków… ale nie byłem zdolny przekazać jednego Kibumowi’ *płacze*.

40) Bądź dla mnie miły
Super Junior ma naprawdę ogromną rzeszą fanów w całej Azji. Wśród nich znajdują się również mężczyźni. Leeteuk na przykład, ma dosyć sporą ilość FANÓW (mężczyzn), najprawdopodobniej dlatego, że jest liderem.

Sytuacja ta miała miejsce na jednym ze spotkań z fanami. Jeden z męskich fanów patrzył na Leeteuka, ale niczego nieświadomy Kangin stając przed Leeteukiem zasłonił fanowi sylwetkę lidera. Oczywiście Kangin nie zrobił tego specjalnie, ale ponieważ uniemożliwił fanowi patrzenie na Leeteuka, mężczyzna zawołał do niego ‚Hey! Kangin, przesuń się. Nie widzę Leeteuka!’.

41) Chłopak? Dziewczyna?
Kim Heechul, samozwańczy „Kopciuszek”.
Każdy, kto na niego spojrzy, z pewnością powiedziałby, że jest „piękny”, a czasem nawet bardzo kobiecy z powodu jego eleganckich ruchów.

To jest o żarcie, który zrobili członkowie Super Junior jeszcze przed debiutem, aby sprawdzić „poziom kobiecości” Heechula.

Członkowie poszli do kafejki internetowej i założyli się. W zakładzie chodziło o: „Czy kobiety zorientują się, że Heechul jest mężczyzną, jeśli wejdzie do ich toalety?”
Panie, co byście pomyślały, gdyby Heechul wszedł do damskiej toalety? Może byście nawet nie zdały sobie sprawy, że jest mężczyzną i mógłby wejść i wyjść niezauważony. (Z pewnością byście się pomyliły, gdyby zapuścił włosy i je rozpuścił!)

Jest pewien incydent, który zdarzył się, kiedy Yunho i Heechul gdzieś razem wyszli – dziewczyna Yunho pomyślała, że Heechul jest dziewczyną, a Yunho ją z nią zdradza i zerwała z nim.

Kiedy wszedł do toalety napotkał wzrok pewnej dziewczyny. Chłopcy potem słyszeli, jak wychodzi i mówi „Wow… Ona jest… taka WYSOKA…”.

Do dziewczyny z toalety: Ależ nie! ON JEST MĘŻCZYZNĄ!!!
Koreanki prawdopodobnie uwielbiają wysokich ludzi, więc musiała myśleć, że Heechul jest modelką.

Kim Heechul, jesteś niesamowity.
(T/N: Wydaje mi się, że Heechul wspomniał o tym, że pomylono go z dziewczyną, kiedy poszedł do sklepu z Yunho, bo ten chciał kupić coś swojej dziewczynie. Kasjer pomylił Heechula z tą dziewczyną… a chłopcy go nie poprawili! LOL XD)

42) Wiesz, kim jestem?
Kangin poszedł raz do sklepu, w którym ELF pracował na pół etatu.

Fanka udawała, że go nie zna, ale z dziwną miną obserwowała go, jak chodzi po całym sklepie, aż w końcu podszedł do niej i zapytał „Um… Wiesz, kim jestem?”
Jako prawdziwa fanka zapewne powiedziałaby, że oczywiście, że go zna, ale nie odezwała się i dalej udawała, iż go nie zna. Kangin nawet zostawił jej autograf.

Żeby przed wyjściem zostawiać autograf…Kangin, w porządku! Nie musisz się martwić, na pewno jesteś na tyle popularny, że ludzie cię poznają!

43) Yesungowy Taniec Ośmiornicy
Jeśli jesteś fanką Yesunga, na pewno wiesz, jaki ma urok. Niesamowita siła wokalu, kiedy śpiewa i ogromna przepaść między jego wyglądem na scenie i czasem figlarnym charakterem. Wierzę, że jeśli jesteś fanką Yesunga, możesz słuchać o nim bez przerwy.

Nawet utalentowany w wielu dziedzinach Yesung (prawdziwe imię: Kim Jongwoon) musiał nie mieć pojęcia, jak bardzo popularny stanie się taniec, który wykonał w jednym z programów telewizyjnych.

Pewnie już znacie jakże niesławetny Yesungowy taniec ośmiornicy, który wykonał w programie „Super Junior explores the human body”. Tyle siły włożył w wymachiwanie kończynami, że wszyscy wiedzą, o co tu chodzi.

Na rozdawaniu autografów do Yesunga podeszła fanka i powiedziała „Oppa, bardzo podoba mi się taniec ośmiornicy!”. Jedyną reakcją Yesunga na to wyznanie był zażenowany uśmiech i szept „…Proszę, nie mów o tym….”
Yesung, który tak kocha rozśmieszać ludzi musiał naprawdę nie docenić jego tańca ośmiornicy *śmiech*

44) Głęboka życzliwość Kangina
Na rozdawaniu autografów nadmiernie podekscytowana fanka przypadkiem przewróciła puszkę z piciem, które właśnie pił Kangin. Puszka poleciała prosto na niego i całego go przemoczyła, razem z butami.

Ochrona natychmiast znalazła się przy fance, aby ją wyprowadzić, ale Kangin stanął tuż przed nimi, blokując im widok na nią i ze wściekłą miną (jakby sam chciał ukarać fankę) powiedział

„Ty głupia…”

Jednakże pod tymi słowami leży głęboka życzliwość Kangina. Krzycząc na fankę próbował przekazać jej samym wzrokiem „Szybko, idź!”, aż w końcu ochrona musiał powstrzymać Kangina, żeby sam nie pobiegł za dziewczyną, dzięki czemu miała czas na wyjście.

Może i jest znany z tego, że sprawiał pewne kłopoty, ale prawda jest taka, że jest bardzo życzliwy i troszczy się o innych.

45) Frywolność Leeteuka
Ta sytuacja również zdarzyła się w trakcie rozdawania autografów.

Fanka wykrzyczała „Piotrusiu Panie! Idę do ciebie!”. Leeteuk natychmiast wstał, rozłożył ramiona w stronę fanki i odkrzyknął „Chodź do mnie, Dzwoneczku!!!”

Cóż za spontaniczny lider z tego Leeteuka *śmiech*

46) Jemu to się tak naprawdę podoba, prawda?
Kim Heechul jest tym z Super Junior, który wygląda dobrze nawet kiedy jest przebrany.
To zdarzyło się, kiedy do MV Super Junior T poproszono go o założenie peruki. Na początku był tak bardzo przeciwko, że aż się popłakał.

Ale! Ledwie kilka minut później założył ją i jego humor uległ poprawie. Zrobił się na tyle dobry, że aż chodził po całym planie zdjęciowym z peruką na głowie.
Kto by tak mógł… Mówić, że jest się przeciwko, ale tak naprawdę to lubić?

47) Yesung, znów żartujesz sobie z fanów!
Fanka dostała autograf od Yesunga i wyszła z sali, nie sprawdzając, co tam napisał.

Sprawdziła dopiero, kiedy wyszła na zewnątrz –

„Dla ____________ , która wygląda jak Smeagol”

Raczej niepocieszona fanka zaraz wróciła i zaczęła kłócić się z Yesungiem, wykrzykując „Co to ma być, u licha!!!”

Członek zespołu, który siedział obok, a którym był nie kto inny jak Eunhyuk, przeczytał, co napisał Yesung i wybuchnął śmiechem.

Y-Yesung…mówienie dziewczynie, że wygląda jak Smeagol to naprawdę bardzo, bardzo niegrzeczne z twojej strony *poci się*
(T/N: OMG Yesung, rozbrajasz mnie. Najpierw mówisz fance, że wygląda jak buldog, a teraz, że jak Smeagol?! Umieram. Jeśli nie znacie Władcy Pierścieni to powiem wam, że Smeagol to okropnie brzydka kreatura. XD Nazwanie tak fanki to…brak mi słów LOL)

48) Kyeopta? Gwi eobta?
Ci, którzy rozumieją koreański i znają hangul z pewnością umrą ze śmiechu.

Fanka raz poprosiła Yesunga, aby napisał jej „Dla mojej słodkiej ____________”.

W koreańskim słowo „słodki” pisze się 귀엽다 (kyeopta).
Fanka miała nadzieję, że tak zrobi, ale zamiast tego napisał 귀없다 (gwi eobta)!

Po polsku znaczy to tyle, że nie ma uszu!!!
Dlatego więc Yesung napisał w końcu „Nie masz uszu”, a nie to, co chciała fanka.

Naprawdę poważnie zastanawiam się, czy zrobił to na umyślnie, czy tylko źle usłyszał.

Yesung, albo jesteś niesamowicie mało zorientowany albo okropny z ciebie żartowniś…
(T/N: Biorąc pod uwagę fakt, że Yesung często omija słowa bardziej skłaniam się ku pierwszej możliwości…no ale z drugiej strony jego poker face może wskazywać na to drugie! XD)

49) Nie wolno tak pisać! *słaby śmiech*
W Korei słowo „pies” może stać się przekleństwem, ale to zależy od sytuacji i kontekstu.
Słowo „pies” ma w tej historii kluczowe znaczenie.

Fanka poprosiła Yesunga o napisanie „Dla ukochanego szczeniaczka Yesunga, _______”.

Jednak autograf, który wręczył jej uradowany Yesung brzmiał bardziej jak „Dla s***i __________”…
(T/N: znaczenie zmieniło się pewnie dlatego, że ominął jakieś słowo *facepalm*)

Yesung! Jeśli teraz zażartowałeś to zdecydowanie posunąłeś się za daleko! ._.

50) To niemożliwe *śmiech*
Chodzi plotka, iż Yesung pewnego razu był w szpitalu, ponieważ chciał pójść do okulisty, ale niestety oddział okulistyczny pomylił z oddziałem… położniczym. (Ale to tylko plotka….)

Zupełnie jak mówi tytuł, to niemożliwe….cóż, przynajmniej autorka ma taką nadzieję! *śmiech*

★★★

CREDITS:
Translated to English by:
solitair @ sj-world.net / vorrei @ twitter.com
Translated to Polish by:
min young / onewowa
http://www.blueballoonspl.wordpress.com
PROSZĘ, JEŚLI COŚ KOPIUJESZ TO WRAZ Z „CREDITS”!

16 thoughts on “★Rozdział 1: część III

Add yours

  1. ja tam po Yesiu spodziwam sie juz wszystkiego…skoro zapomnial gdzie mieszka to tym bardziej mogl pomylic oddzialy XD
    gdyby do mnie Tusiek powiedzial-chodz do mnie dzwoneczku to chyba by mi skrzydla z radosci wyrosly i bym podleciala!

  2. Yesław, kocham Cie normalnie za Twoją beztroskość ^ ^
    Wookie jest uroczy, te listy dla członkow zespołu to świetny pomysł ;D :D
    Kiciul jako laska…i ta peruka ;D ja wiem, ze mu sie to podoba, i jeszcze ma czelność udawać, że tak nie jest ;P

  3. haha te historie z Yesungiem są boskie ! Letteuk „Piotrusiu Panie ;)”
    Kiedy następne części będą ? Ta książka jest wspaniała ! ; D

  4. omg… oni po prostu zabijają XD szczególnie Yesio i KangIn ^^
    a z Dzwoneczkiem było słooodkie <3
    Dzięki za tłumaczenie :)

  5. dzięki wielkie za tłumaczenie :]
    już nie mogę doczekać się kolejnych części :)
    a kiedy mogę ich się spodziewać????

    1. my też nie możemy się doczekać, szczerze mówiąc ; )
      na razie każda jest czymś zajęta, więc nie mam pojęcia czy ktoś się zabrał za tłumaczenie i czy w ogóle pojawiła się nowa część.

  6. no cóż teraz to już chyba wszem i wobec wiadomo, że bardziej nieogarniętej osoby niż Yesung, to ze świecą szukać :D
    i nie ma to jak Piotruś Pan ;)

Wypowiedz się...

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

Up ↑