[WYWIAD] 140214 Wywiad dongA z Kyuhyunem.


Kyuhyun rośnie w siłę, gdy doświadcza krytyki, a czuje się błogo, gdy dostaje dobre opinie.

„Trzej Muszkieterowie” Kyuhyun 2010 © HoneyMallow

Q: Cztery lata temu Kyuhyun (26 l.) zadebiutował w musicalach. Na początku nie było łatwo. Kyuhyun, podobnie jak inni wokaliści, rozpoczął swoją ścieżkę musicalową pośród wyroków i krytyki. Pojawiały się również komentarze takie jak: „Chociaż znam Super junior, nie mam pojęcia kim jest Kyuhyun”.

KH: Kiedy zadebiutowałem w „Trzech Muszkieterach” 90% ludzi krytykowało mnie, a pozostałe 10% po prostu mnie odrzuciło. Wiem, że ludzie mówili również: „Zobaczymy jak długo pociągnie”. Czytałem bardzo wiele złych komentarzy w Internecie na ten temat. Ale mimo że to mnie raniło, pracowałem bardzo ciężko, żeby otrzymać w końcu dobre opinie, ponieważ są one wyrażeniem uznania dla mojego aktorstwa.

Q: Kyuhyun, który był bardzo krytykowany gdy dorastał (jako musicalowy aktor), był bardzo zadowolony ze wszystkich pozytywnych opinii, które otrzymał grając w „Moon That Embraces The Sun”.

KH: Im więcej grasz, krytyczne komentarze zamieniają się powoli w dobre. Widziałem wiele komentarzy mówiących, że (ten musical) jest warty zobaczenia.

Lee Hwon 2014 © Sandy
„Moon That Embraces The Sun” Kyuhyun 2014 ©Sandy

Q: Mucial „Moon That Embraces The Sun” jest nie tylko pierwszy produkowanym musicalem, ale i charakter postaci jaką grasz jest inny od tych, które grałeś w przeszłości; nie jest radosny. Zamiast tego jest on bardziej poważny.

KH: Ja naprawdę od dłuższego czasu chciałem zagrać poważny charakter, ale było to bardzo trudne gdy zacząłem tego próbować. Jeśli nie otrzymałbym pomocy od moich kolegów aktorów, musical nie okazałby się sukcesem.
Niedawno byłem oglądnąć Ki Joon hyunga w „Werther”. Rola, jaką grał, była naprawdę poważna i nawet ja, jako widz, czułem przygnębienie. I w końcu poczułem się zmartwiony tym jak ja gram rolę Lee Hwona. Moja osobowość jest bardzo radosna i pogodna, jak miałbym przedstawić tak uroczysty charakter? Bardzo się tym martwiłem. Tak naprawdę, włożyłem dużo wysiłku w moje ćwiczenia aktorskie.. Nawet recytowałem swoje kwestie przed lustrem pod prysznicem. Wersy, które miałem wypowiadać do Yeon Woo sprawiały, że czułem się bardzo zawstydzony.. Ale nawet jeśli moje serce chciało wyskoczyć z piersi, ja wciąż zmuszałem się do ćwiczeń.

Q: W „Moon That Embraces The Sun” Hwon wykonuje trochę szermierki i nawet jeśli pomyślisz, że po 4 latach gry w „Trzech Muszkieterach” on zdołał zapoznać się z szermierką to się mylisz. Kyuhyun niespodziewanie powiedział, że to nie jest przypadek.

KH: Jestem idolem który nie umie tańczyć ani robić czegoś dobrze swoim ciałem. Moim nickiem stało się „Tańczący Kyu”, ponieważ moje ciało jest bardzo sztywne. Członkowie Super Junior prawdopodobnie dali mi to przezwisko dlatego, żeby mnie drażnić. Kiedy grałem w „Trzech Muszkieterach”, ponieważ nie umiałem dobrze ruszać moim ciałem, słyszałem komentarze takie jak: „(to jest) D’Artaganan który nie zna szermierki”. Naprawdę bardzo się starałem być w tym lepszy, ale to nie było łatwe. Muszę włożyć w to wiele wysiłku .. kkk~~.

Q: Obecnie gwiazdy, które grają w musicalach nie są czymś nowym. Publiczność, która wcześniej patrzyła krytycznym wzrokiem na wokalistów, teraz będzie oklaskiwać ich ciężką pracę.

KH: Podkreślam, że śpiewak nie może zatrzymać się tylko na oklaskach. Kiedy po raz pierwszy debiutowałem w musicalu nie było zbyt wielu idoli, którzy by tak robili. A w tym czasie wielu widzów patrzyło na idoli (w musicalach) krytycznym okiem, więc i ja otrzymałem wiele krytyki. Powodem, dla którego wokaliści próbują obecnie swoich sił w musicalach jest to, że prawdopodobnie otrzymają dobre komentarze do swojej gry. Jest tak ponieważ seniorzy jak Ju Hyun noona utorowało im drogę. Ale my powinniśmy to robić jeszcze lepiej, więc musimy pracować jeszcze ciężej. Mam nadzieję, że gwiazdy, które podejmują się gry w musicalach nie zaniedbują prób i dają z siebie wszystko.

„Radio Star” Kyuhyun 2013 ©IMBC

Q: Oczywiście nie możemy pominąć tematu programu IMBC „Radio Star” podczas wywiadu z Kyuhyunem. W ciągu 2 lat, gdy dołączył do programu, Kyuhyun został nazwany „Kim Gura Junior” przez tych, którzy występowali gościnnie w programie. I zaapelowali oni do fanów tego przyjaznego/rozpoznawalnego wizerunku. Teraz Kyuhyun posiada bardziej znaczącą pozycję w Super Junior.

KH: Jestem bardzo wdzięczny za tak wielką ilość miłości i entuzjazmu. Pytasz, czy bycie kimś z ciętym językiem jest trudne? Na początku martwiłem się o to, że goście mogą źle zrozumieć moje słowa, ale teraz jestem już bardziej pewny siebie. Tak właściwie, nie jestem tym kto wymierza z broni, prawda? Kkk~~

Kiedy spytaliśmy, czy zaprosił innych członków Radio Star aby przyszli zobaczyć musical powiedział:

KH: Gukjin hyung lubi zostawać w domu, Jongshin hyung jest zawsze zajęty, a Gura hyung ma wiele występów i programów, więc nie mogłem ich zaprosić. Myślę jednak, że bez względu na o jak są zajęci, powinni wziąć urlop i zobaczyć występ.

Q: Kyuhyun poważnie myśli nad tym, aby kontynuować swoją karierę jako aktor musicalowy w przyszłości. Chce przedstawić publiczności jeszcze wiele innych rodzajów charakterów i jeszcze przed długi czas grać w musicalach. Kiedy przeszliśmy do rozmowy o osiągnieciu wieku w którym nie będzie mógł już być piosenkarzem, on mówi, że chce mieć bezpieczne miejsce jako aktor.

KH: Chcę być aktorem musicalowym, który zawsze wywołuje wspomnienia w umysłach ludzi. Moim marzeniem jest być aktorem, którego ludzie „muszą zobaczyć, by uwierzyć”. Co do działań w Super Junior? Będziemy, jak to Leeteuk hyung mówi, „ciężko pracować ciężko pracować” na nowy album.

© dongA

English translation: @kikikyu
Polish translation: gaemhyun, BlueBalloonsPL.

Wypowiedz się...

Up ↑