[INFO] 14218 „6 dni w Real Men, a czułem jakby było ich 60” – Henry


1

Na transmisji 17 lutego KBS Cool FM „Super Junior Kiss the Radio”, DJ Ryeowook poprosił Henrego o podanie jego oficjalnej rangi i nazwy.

Henry, który niedawno pojawił się w wojskowym programie reality, ujawnił: „Kazali mi zrobić to tu i tam, i to było naprawdę męczące. To było naprawdę męczące. Numer 267, rekrut Henry!”

Henry kontynuował: „Myślę, że podano mi oficjalną nazwę i ranking ze 100, 1000 razy. To było ciężkie. Byłem tam 6 dni, ale czułem się jakby było ich 60. Dla mnie to było tak trudne… Szczerze mówiąc, nie wiedziałem, o czym ten program tak naprawdę jest. Myślałem, że mogę odpocząć po kilku godzinach kręcenia. Myślałem, że to po prostu zwykłe reality show.

cr:allkpop

Polish Translation: hyujin

2 thoughts on “[INFO] 14218 „6 dni w Real Men, a czułem jakby było ich 60” – Henry

Add yours

Wypowiedz się...

Up ↑