[INFO] 140218 Henry przyznał, że płakał z powodu ‚Real Men’


17 lutego Henry pojawił się w programie radiowym KTR i opowiadał o swoich przeżyciach w ‚Real Men’. Jak już wiadomo, Henry nie miał pojęcia jak to show wygląda naprawdę i jak bardzo jest realne. Teraz przyznał, że był zmartwiony do tego stopnia, że płakał.

W audycji radiowej Henry powiedział: „Po transmisji „Real Men” znajomi kontaktowali się ze mną i mówili, że było to całkiem zabawne. Ja sam nic zabawnego w tym nie widziałem.”

To były jego pierwsze doświadczenia militarne. Henry powiedział: „Jest coś co chce powiedzieć wszystkim. To jest w 100% prawdziwe. Myślałem, że będzie to program, który będziemy kręcić kilka godzin, a następnie go skończymy, ale tak szybko, jak zaczęło się filmowanie, zespół produkcyjny po prostu odszedł.”

DJ Ryeowook, powiedział: „Krążyła plotka, że w trakcie show się rozpłakałeś”, na co Henry odpowiedział: „To prawda. Płakałem. To dlatego, że myślałem, że ‚Real Men’ to zwykły reality show, w którym wszystkie sceny będą ustawione.”

1

Source: allkpop
Polish Translation: hyujin

Wypowiedz się...

Up ↑