[INSTAGRAM] 140217 Informacje od Heechula na Instagramie


Kiedy się pojawiam (,) każdy krzyczy!

http://instagram.com/p/kgnIWLo-eC/

Bogini baseball’u (,) Choi Hee. Nie zbyt dobrze znam się na baseball’u, więc zapytałem ją o boginię Ongamenet*. „Nie znasz Kangmin’a? Nie oglądasz Ongamenet?” ona zdziwiła się i zapytała „kto to jest (,) oppa?” właśnie tak…  ale menadżerowie wokół mnie, znając to, odpowiedzieli „protos**”. Po tym. Ah.. ㅡㅡ ponieważ jestem głodny, skończe na tym. Kłopotliwe. Muszę zjeść jingle bells jingle bells~ Henry to niezwykle urocza postać w <real men>. Podczas moich dni w szkole średniej (,)  Park Sanha-nim (który napisał komiks) nazwał go <real man>? Czy to prawda…  Ta słaba pamięć.. Przeczytałem cały komiks z ciekawością i jestem głodny.

5

*Ongamenet – program telewizyjny

**protos – nazwa typu gatunku (?) na starcrafta

cr: Heechul’s Instagram

English Translation: @NKSubs

Polish Translation: hyujin

Wypowiedz się...

Up ↑