[INSTAGRAM] 130926-29 Aktualizacje Heechula


130926

(Aktualizacja Gunhee)

 

130927

bbuing bbuing~♥

130928

Wszystkiego najlepszego, Shindong! Tak, to prawda. To miejsce było moim miejscem kkkk

 photo 130928-shindong_zps33fbebbc.jpg

 

Minęło sporo czasu, od kiedy nagrywałem, więc podobało mi się to i byłem być może trochę zakłopotany… Czasami tęsknię też za starym Kim Bipolar

 photo 130928-heenim2_zps258192b6.jpg

130929

Lim Chang Jung- A Guy Like Me. Pobrałem to tuż po przyjeździe do Korei i słucham aż do teraz. Głosowi Lim Chang Junowi akompaniuje tylko pianino, więc piosenka jest trochę dołująca. Poniekąd wyraża ból… Zmienia mnie w Kim Bipolar..ㅠㅠ Właściciel tej piosenki, Lim ChangJung jest taki jak ten, z którym piłem..

http://instagram.com/p/e1ycP6o-dD/

 photo 130929-heechul_zps2806d541.jpg

Source: Gunhee’s Instagram | kimheenim
English Translation: @NKSubs | 꽃잎님 ‏@heechulfacts

Polish Translation: xSayako

Wypowiedz się...

Up ↑