[INSTAGRAM/TWITTER] 130926-28 Aktualizacje Donghae (i powiązane)


130926

z profilu, język, zęby, buziak, brrrrr, ho~~~, ah~~~~~~~~

(Hahaha!)
 

130927

Kocham Was :)instagram.com/p/ewkfQ4l8Nh/

130928

Kocham Cię !! / RT @ShinsFriends: Jestem taki dziwny ostatnimi dniami. W zeszłym roku dawałem z siebie wszystko, by zjeść tort urodzinowy! Ale w tym roku… Prawdę mówiąc… Chciałem to ominąć. Ale jak przewidywałem!! Super Junior sprawiło, że się wzruszyłem!! Kocham Was…..

 photo 130928-shindong_zps33fbebbc.jpg

@donghae861015: Kocham Was :)http://instagram.com/p/ewkfQ4l8Nh/ 

@parkskin: @donghae861015 Czapka jest zbyt duża kk I racja, kk Twoja twarz wygląda tutaj na bardzo małą

@donghae861015: @parkskin hehehe masz rację

(Aktualizacja Gunhee z Donghae i Shindongiem)

Source: Super Junior 이동해 ‏@donghae861015 | leedonghae |  gunheenim
English Translation: @NKSubs

Polish Translation: xSayako

Wypowiedz się...

Up ↑