[INSTAGRAM] 130912 Aktualizacja Heechula nt. Sulli


Sulli, która zawsze się uśmiecha, nie zważywszy na to, że jest samotna czy smutna. Sulli, która zawsze się uśmiecha, nawet gdy pytam, czy to nie męczące. Razem z Tiffa Tiffa Tiffany, obydwie są szczęśliwymi „wiruskami” ^-^. Ja jestem jedynie wirusem bbuing bbuingㅇㅅㅇ (biadolenia), bo dlaczego Instagram zawsze ucina moje zdjęcia? http://instagram.com/p/eJQgjwo-QE/

 photo 130912-heeniminsta_zps9344c0e8.jpg

Męski fan “Be mine”, Kim Heenim(20). Sungkyu-ya.. Kiedy gratulowałeś mi z ukłonem o kącie 90* czułem się, jakbym na Tobie jechał*… http://instagram.com/p/eJXAvqI-XJ/#

*W sumie to powinno być „ujeżdżał”, ale uznałam, że to trochę sprośne XD”.

Source: kimheenim
English Translation by: 유진♡ ‏@teukables

Polish Translation by; xSayako

Wypowiedz się...

Up ↑