[INFO] 130903 Heechul chciałby wystąpić w programie ‚We Got Married’ z Xiuminem (EXO)?


http://kpoplivepolska.files.wordpress.com/2013/09/heechul-xiumin.jpg

Kim Heechul powiedział w wywiadze ze Star News: “Kiedy przyszedłem wczoraj do ‚Kiss The Radio’, rozmawialiśmy o ‚We Got Married’ i powiedziałem coś związanego z młodszym ode mnie idolem. W tym czasie Ryeowook powiedział o mnie: „Nie zna imion jego hoobaes, ale oczywiście zna imię Xiumina, mimo że nie spotyka się często z EXO.” Krótko po tym, jak ja i Ryeowookie rozmawialiśmy o WGM, Ryeowook dodał żartobliwie: „Więc to oznacza, że chciałbyś nagrać odcinek tego show z Xiuminem?”. Odpowiedziałem mu: „Ach, czemu ty taki jesteś… W takim razie powinienem zadzwonić do SeokChun Hyunga (homoseksualny aktor/celebryta) by zrobić trójkącik?”. Niestety, gdy zobaczyłem wiadomości z rana wyglądało na to, że naprawdę chciałbym nakręcić We Got Married z Xiuminem. Lubię wyłącznie dziewczyny, więc Xiumin nie powinien się niczego obawiać. Przepraszam za hyunga. Musiałeś czuć się dzisiaj rano bardzo zaskoczony.”

Source: Star News
English Translation by: Mimi of Heechulfacts
Polish Translation by: xSayako

One thought on “[INFO] 130903 Heechul chciałby wystąpić w programie ‚We Got Married’ z Xiuminem (EXO)?

Add yours

Wypowiedz się...

Up ↑