[INFO] 130809 BoA nie odpowiedziała na czesć podczas pierwszego spotkania…


https://i0.wp.com/i1198.photobucket.com/albums/aa447/MrTanshi/13wrzesien/201308092349773152_5205030e48016_59_20130809235702_zps356ee30b.jpg

Choi Siwon z Super Junior przypomina sobie o swoim pierwszym potkaniu z BoA.

W odcinku SBS ‘Thank You’, który wyszedł dziewiątego, Son Hyun Joo i BoA spotkali się ze swoimi najlepszymi przyjaciółmi Moon Jung Hee, Yoo Hae Jin i Siwon’em z  Super Junior.

Choi Siwon wpomniał o swoi pierwszym spotkaniu w 2003 z BoA, która była już ‚gwiazdą’ i powiedział “Poczułem się trochę zawstydzony, ponieważ była już ona znaną piosenkarką w Azji.”

Po czym dodał “Pierwszego dnia poszedłem do pracy po podpisaniu kontraktu z firmą, powiedziałem do niej cześć, ale nie odpowiedziała. Powiedziałem jeszcze raz, ale zignorowała to już dwa razy, więc spróbowałem jeszcze razem. Powiedziałem cześć po raz trzeci i wreszcie otrzymałem odpowiedź. To było smutne.”

Zapytana BoA o to czy pamięta tą sytuacje odpowiedziała śmiejąc się “Nie pamiętam. Musiałabym chyba zapamiętać tak dobrze wyglądającą twarz”.

Source: OSEN

Translated to Polish: ☆Tanshi (blueballoonspl.wordpress.com)

Wypowiedz się...

Up ↑