[NEWS] 130817 – Victoria z grupy f(x) mówi o scenie pocałunku z Zhou Mi’m z Super Junior M


Victoria z grupy f(x) niedawno mówiła o historii związanej z pocałunkiem z Zhou Mi’m z Super Junior M, w trakcie kręcenia sceny do dramy.

Victoria została wybrana do roli MC w programie „Glitter” dla stacji KBS , do którego zaprosiła swojego bliskiego przyjaciela, Zhou Mi’ego. W trakcie odcinka Zhou Mi powiedział,  „W zamierzeniu miał to być bardzo poważny pocałunek, ale za każdym razem gdy zbliżaliśmy się do siebie, wybuchaliśmy śmiechem i zrobiliśmy wiele NG.”

Victoria kontynuowała wypowiedź: „To było tak zabawne, myślę, że nawet oplułam Zhou Mi’ego przez przypadek.”

Zeszłego sierpnia, dwoje idoli wystąpiło w chińsko-tajwańskiej dramie „When Love Walked In”.

Victoria grała główną żeńską rolę, Shen Ya Yin, która przeszła od bycia zwykłą dziewczyną do bycia wnuczką CEO dużej wytwórni. Zhou Mi gra jednego z pracowników wytwórni, który pomaga Victorii podczas jej zmian w życiu i zakochuje się w niej.

„When Love Walked In” była bardzo udaną dramą i osiągnęła pierwsze miejsce w rankingach.

Source: http://www.soompi.com

Translated to Polish: Elenaye

One thought on “[NEWS] 130817 – Victoria z grupy f(x) mówi o scenie pocałunku z Zhou Mi’m z Super Junior M

Add yours

  1. Oglądałam tą dramę i ją wielbię ^^ W najbliższym czasie zamierzam jeszcze raz ją obejrzeć <3 Własnie tak żałowałam że się nie całowali i że to Vic z nim nie była ;c

Wypowiedz się...

Up ↑