[TWITTER] 130721-0819 Aktualizacja Twittera Zhoumi’ego


130721

Jeszcze nie wiem jak używać (twitter’a)… Nie wiem jak go dobrze używać ㅠㅠ

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419
Translated by: @NKSubs

__

 Cześć,Jestem Zhou Mi z Super Junior M !!!Cześć wszystkim jestem Zhoumi z SJ-M, który wreszcie założył twitter’a. Mogę wchodzić na międzynarodowe interakcje fanów.

Translated by: @myeoichi 

Byłem dziś zobaczyć High School Ryeowook’a. To było naprawdę interesujące. Ryeowookkie, jesteś najlepszy! Wszyscy, dajcie jemu jak największe  wsparcie !!

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419
Translated by: 유진♡ ‏@teukables

130724

Chcę popływać w Tajwanie

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419

Translated by: salimahsj

Wpis Shindong’a:

Na imię ma Henry a twarz ma Zhoumi’na?? ㅋㅋ

 

Source: 신동 @ShinsFriends

Translated by: 유진♡@teukables

Napisałem książkę o nazwię *”Thai Perfect”! Proszę nazywajcie mnie „Autor Zhou” kkkkkkk!

 

*Po polsku nazwa nie będzie brzmiała za ciekawie dlatego zostawiłam pierwotną wersję :)

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419
Translated by: jazzzyjam

kkkk pyszna duża przekąska !bardzo duża !

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419
Translated by:  Nksubs ‏@NKSubs

130728 Rozmowa z Kangta i Zhomi

Zhoumi:

To Pekin~~~  przyszedł po naprawdę długim czasie ~~ k też chcę iść do Pekinu, hyung. Jedz dużo, dużo shabu-shabu!

Kangta:

zjemy razem w Korei ~~ ^^

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419 and KangTa ‏@kangta
Translated by: @NKSubs

130730

To ja! To ja! hehe

Długo nie widziałem moich czarnych włosów ^_^

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419
Translated by: @NKSubs

130731

Idąc filmować, nosząc białe ubrania zaprojektowane przez moją dobrą przyjaciółkę @tina700428

Wyglądają dobrze ^_^

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419
Translated by: 유진♡ ‏@teukables

@zhoumi_419: @oh_jimin @imSMl idę zobaczyć musical “Jack the Ripper”, główną rolę gra nasz przystojny Sungmin-hyung z śliczną Jmin-ee. Zrobili najlepszą grę aktorską, najlepsze piosenki najlepszą scenę!! Wszyscy śpieszcie się i oglądajcie!!

zhoumi-sungmin

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419
Translated by: Nksubs ‏@NKSubs

kkkkk Spałem dziś w samolocie …

zhoumi~twitter

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419
Translated by: Nksubs ‏@NKSubs

130803

W końcu zyskałem trochę wagi!!

130803 Zhoumi Twitter Update

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419
Translated by: 유진♡ ‏@teukables

Dobranoc, zobaczymy się. Mój przyjaciel- krab w carry.

ZM-trans

Source: zhoumi周觅 @zhoumi_419 
Translated by: ZhoumiThailand周觅 @Zhoumi_Thailand

Tęskniliście za mną? kkkkkk

130808 Zhoumi Twitter Update

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419
Translated by: Sunshine周覓 ‏@SunshineZhouMi

Odpowiedź Siwon’a:

 Myślałem, że to ja, Zhou Mi-ya kk

 

Source: SIWON CHOI ‏@siwon407
Translated by: Nksubs ‏@NKSubs

Odpowiedź dla Siwona:

hahahahaha mój Siwon, kocham cię~

Source: zhoumi周觅 @zhoumi_419
Translated by: Sunshine周覓 @SunshineZhouMi

130808

wyraz jest zabawny kk

zhoumi_update1

Source: zhoumi周觅 @zhoumi_419
Translated by: Nksubs @NKSubs

Zabawne

130809 Zhoumi Twitter Update

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419
Translation by: Worldwide ELFs ‏@WorldwideELFs

130809

zobaczyby się w Tajwanie !zobaczymy się w Tajwanie

ZM_selca

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419
Translation by: 13elieveSG ‏@13elieveSG

130810

Wszyscy jesteśmy tutaj! zabawne !!

130810-zhoumi

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419

130814

Zabawne dzieciaki 〜

zhoumitwitter

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419

130816

Udanej piątkowej nocy! macie plany na weekend? ^^

130816-zhoumi

130818

Wczesna kolacja!

130818-zhoumi

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419

 

Translated by: @teukables

130819

To było dawno. Urocza chińska linia – Daeryoung i Soryoung z Tasty.

Permalien de l'image intégrée

Source: zhoumi周觅 ‏@zhoumi_419
Translated by: 유진♡ ‏@teukables

 

All translated to Polish: Saranghae

One thought on “[TWITTER] 130721-0819 Aktualizacja Twittera Zhoumi’ego

Add yours

  1. Niektóre wpisy już czytałam,a niektóre nie ale nadal się nimi zachwycam ;dd Zhou Mi jest taki kochany <3 I ja też nie ogarniam tt….xD

Wypowiedz się...

Up ↑