[BLOG] 130618-0817 Aktualizacja Sungmina


130618

Najlepsi tancerze, którzy pomogli błyszczeć podczas super show 5!!

Zostańmy razem do końca!!
Zawsze jestem wam wdzięczny~~~hehe

Fajni ludzie!!!!
Chcę was spotkać wkrótce jeszcze raz by razem wystąpić i pograć w gry!!^^

130622

Tytuł: Jack…

Wiadomość: Obecnie nie byłem.. w stanie się skupić..

Ze względu na moja kostkę (kontuzja).. i śnieg latem..

I ludzi oceniających mnie jak chcą ..

Muszę przyznać, że wciąż odczuwam brak czegoś…

Ale nie ma tego jeszcze.. Tylko czekać..

By przyjść i to zobaczyć..

Bez dziecinnych stereotypów…

130626

Tytuł: Ostatni występ~~

Wiadomość: Ostatni występ w Sungnam~~!!

Dla tych, którzy przybyli aby obejrzeć występ..
Wykonajmy swoją pracę dobrze~!

Chciałem..  żeby padało…

Ani razu nie padało podczas moich występów..
Smutno…

Nastrój jest najlepszy gdy pada w czasie dni występów Jack’a~kk

130627

Tytuł: Podczas ćwiczeń w tamtym roku

Wiadomość:
Kiedy przygotowywałem się do występów w teatrze narodowym..
Kiedy występowałem z blond włosami..k

Mój Jack the Ripper (Kuba rozpruwacz), którego.

Chcę wkrótce znowu stanąć na scenie..

(Chcę) czuję o wiele więcej, chcę nauczyć się bardziej..
I wykonać to o wiele lepiej…

Ah~ Szkoda…

130706

Tytuł: Super Show 5 w Singapurze!

Wiadomość:

Do dzieła! Super Junior!
Chodźmy~
Zabijmy ich wszyyystkich~!

Tytuł: Czy to choroba?

Wiadomość: Rodzaj choroby dziecięcej..
Brzmi jakby to była mowa o mnie.. hehe

Tytuł: Po długim czasie z resztą członków

Wiadomość: ussah! (*po prostu mówi tak gdy zbiera siły)

>>>>130708<<<<

130712

Kk….. sprawiasz, że nie mogę wygodnie odpocząć, nie ważne gdzie pójdę….

Powinienem poćwiczyć….

Porobię ćwiczenia z powodu wściekłości!!k

Ech… Byłem ‚rzucającym obrońcą’ (*chodzi o koszykówkę)  …

W tym świecie,…. jest za dużo pysznego jedzenia…ㅠㅠ

Jestem smutny~

>>>>130713<<<<

130801

Wiadomość: hehehe…

Czas płynie bardzo szybko.. 8 lat minęło tak szybko
Tak, że nie wiem jak.. to się stało..^^

Mam myśli takie jak “czy dobrze sobie radzę?”..kk
Ciężko pracuję.. Ale nie.. wiem czy dobrze sobie radzę..

Sprawiając, że są zużyci i powodując u nich blizny bez jakiegokolwiek zastanowienia..
Ale oni zostają po mojej stronie i mnie wspierają
Ludzie, którzy są dla mnie silni
Menadżer, styliści..
I kochani fani..
Przepraszam i dziękuję…

Naprawdę… Ciężko to wyrazić gdy jesteś w moich oczach..
Czasami jestem szczęśliwy, ale udaję, że nie jestem..
Czasami nie wiem jaką twarz mam pokazać…

Ale jestem naprawdę naprawdę wdzięczny ludziom
Którzy zawsze mocno mnie przytulają..!

8 lat… 8 lat..

To nie jest krótki okres czau.. Ale nie sądzę, że jeszcze nie osiągnąłem niczego wielkiego..
Miło jest utrzymywać pierwsze nastawianie (/sposób myślenia) i pracować ciężko..

Ale teraz też zróbmy to co uważamy za dobre! .. Zróbmy dobrze… K

Tytuł: Dziękuję~^^

Wiadomość: Zjadłem ze smakiem~^^

130804

Tytuł: Udawanie uroczego! K
Wiadomość: Po długim czasie udaje kogoś uroczego!

Ostatni dzień koncertu w Tajlandii!^^

Znowu się cieszę z tego powodu~kkkk

Dziękuję ♥

130814

Tytuł: Noonims…

Wiadomość:
Dzisiaj znosząc miłość od noonims’..!

Ha.. Moja silna wola ma wątpliwości….

Ale..!!!

Pokonało mnie to~!

Zjedzmy..!! Heh

Tytuł:-Ha… Moje serce bije szybko….

Wiadomość: Dzisiaj mi się coś przydarzyło..

Nikt tego nie widział, prawda..? Nikt tego nie zauważył, tak?…..

Zostały podarte na początku drugiego aktu….

/Wpuszcza i wypuszcza powietrze/…..

Do widzenia. Jestem wdzięczny, że chroniły mnie przez 3 lata…

Do widzenia spodniom Daniela….

ㅠㅠ

Czy mam dużo energii przez to, że zjadłem węgorza z ryżem?

Ta fasolowa pasta zupna (This bean paste soup)..!!!*

Nie byłem w stanie popełnić morderstwa dobrze…!!!  (*oczywiście chodzi o przedstawienie)

//

* Ten zwrot brzmi podobnie do “cholera” „niech to szlag trafi” itd.

130816

Title: Czy zjadłem zbyt dobrze?ㅠㅠ

Wiadomość:  Eeya… Dzisiejsze prezenty dla wszystkich aktorów Jack the Ripper stworzyły poruszenie na samym początku…

Wydarzenie daebak…  jak to wszystko zjemy!!!

ha… naprawę zrobiliście tak, że jest to dla mnie niemożliwe gdy nie mam siły!

Zjem ze smakiem! I z energią!!

Uciekać!! Będę dzisiaj energicznie popełniać morderstwa… heh

Ludzie nie rozpoznają mnie w mojej sukience (na obrazku)!!!

Co powinienem zrobić!!!!

All translated to English: Nksubs@NKSubs

130817

oh yea oh yea~!^^
Mój rower, który od razu kupiłem, ponieważ był naprawdę bardzo ładny ..!!ㅋㅋㅋ

Nawet ludzie, którzy kochają rowery widząc to
biliby jak  “…”..

Ale ponieważ to był to strzał prosto w moje serce…
Wydałem na to dużą sumę pieniędzy!!ㅋㅋㅋㅋㅋ

Stańmy się zdrowsi’…ㅋ

Powodem, dla którego to kupiłem była chęć spotkania się z Jinnie* i sekretna zabawa nad Han River..

Chcę go już wypróbować~~~!!!

Po ostatniej sprawie z kradzieżą, trzymam się z dala od rowerów…

Wreszcie…!!!!!eumhahahahahaha!!

Woah woah… dla tego co będzie chciał uciec tak jak ostatnim razem…

ㅠㅠ Będę za tobą podążał do końca świata…eueueuk

Translated to English: 유진♡@teukables

*Chodzi o Sungjina, brata Sungmina.

Source:  http://blog.naver.com/ittiban
Translated to Polish: ☆Tanshi (blueballoonspl.wordpress.com)

Sungmin piszę dość ‚pogmatwanie’, ale podczas tłumaczenia starałam się zachować najlepszy sens jego wypowiedzi.

Wypowiedz się...

