[NEWS] 130810 Czy ksywką Siwon’a jest “Menadżer BoA”?


W ostatnim odcinku SBS “Thank You” , który wyszedł 9 sierpnia, piosenkarka BoA i aktorzy Son Hyun Joo i Moon Jung Hee zaaranżowali specjalne spotkanie. Tego dnia BoA zaprosiła bliskiego przyjaciela, członka Super Junior Choi Siwon’a.

Odnośnie zaproszenia go, Choi Siwon podzielił się, “Gdy inni widzą BoA mogą odnieść wrażenie, że jest ona bardzo silna. Jednak gdy pozna się ją bliżej można zauważyć, że posiada również bezbronną stronę i jest typem osoby, która potrzebuje kogoś by ją chronił i o nią dbał. Czasem jestem nazywany „Menadżer BoA.’”*

BoA wcześniej dzwoniła “Jednego razu powiedziałam Siwon’owi coś co mnie zasmuca, a on przyniósł mi coś w czarnej torbie. W środku były petardy. Tej nocy puszczaliśmy razem petardy by podnieść mnie na duchu.”

Słysząc o ich bliskiej przyjaźni,  Moon Jung Hee dokuczał im mówiąc “Czy to jest coś co robicie jako przyjaciele?” Choi Siwon odpowiedział “Tak, ludzie zawsze mają wątpliwości do tego, że jesteśmy tylko przyjaciółmi. Ale tacy jesteśmy.”

Netizens skomentował “Aw, BoA musiała być poruszona pomysłem Siwon’a” i  “BoA i Siwon wydają się wielkimi przyjaciółmi.”

Source: soompi.com
Translated to Polish: ☆Tanshi (blueballoonspl.wordpress.com)

*Nie wiem jak da się odmienić jej imię, ale chodzi o to, że Siwon jest jej menadżerem, a nie menadżera co się nazywa BoA. To wiadomo, ale żeby nie było żądnych nieporozumień ^^.

One thought on “[NEWS] 130810 Czy ksywką Siwon’a jest “Menadżer BoA”?

Add yours

Wypowiedz się...

Up ↑