[WYWIAD] 130719 Yes Magazine – Henry


Q: Co robisz gdy jesteś sam w domu?
H: Oprócz jedzenie i spania, komponuję piosenki przez większość czasu. Mam studio nagrań w domu. Więc kiedy nie jem czy śpię, po prostu tutaj komponuję.

Q: Co jesz gdy jesteś sam?
H: Jem różne rzeczy każdego dnia, ale najbardziej lubię chińskie jedzenie. Lubię smażone pierogi, kurze łapki. Kocham takie jedzenie! Ale nie mamy tego w Korei, więc mogę to zjeść dopiero gdy przyjadę do Hongkongu.

Q: Co robisz gdy jesteś sam w samochodzie?
H: Słucham muzyki i myślę o moich fanach.

Q: Gdzie komponujesz muzykę gdy jesteś sam?
H: W studiu nagrań w domu.

Q: Jakich rodzajów muzyki słuchasz gdy jesteś sam?
H: Wesołe piosenki po angielsku.

Q: Czy oglądasz filmy samotnie?
H: Nie oglądam ich sam, oglądam je z przyjaciółmi.

Q: Jaki rodzaj filmów zwykle oglądasz?
H: Romansy, ale nigdy nie oglądam horrorów.

Q: Z którym z członków zespołu wybrałbyś się na zakupy?
H: Siwon! On jest bardzo bogaty! Zapłaciłby za mnie! Najlepiej by było gdybym kupował z nim samochód, po prostu żartuję!

Q: Z kim poszedłbyś na karaoke?
H: Z Kyuhyunem, on bardzo dobrze śpiewa i lubi się bawić.

Q: Z kim chciałbyś podróżować?
H: Z dziewczyną! Ale nie mam jej teraz! Więc wybrałbym Donghae, ponieważ się mną dużo opiekuje. Czuję się przy nim bardzo komfortowo i zrelaksowanie.

Henry: ‚To był pomysł wytwórni. Gdy zapytali mnie czy nie zechciałbym zaśpiewać z Kyuhyun’em i Taemin’em, byłem bardzo szczęśliwy! Kyuhyun jest członkiem mojej grupy, a Taemin’a znam od bardzo długiego czasu. Zostawałem z nim w dormie ponad rok. Znamy siebie bardzo dobrze, ale nigdy przedtem nie staliśmy razem na scenie. Więc byłem bardzo szczęśliwy gdy dostałem tą propozycję, od razu ją przyjąłem. Kyuhyun śpiewa bardzo dobrze, Taemin również dobrze śpiewa i tańczy, więc czułem się niezmiernie wdzięczny za ich pomoc.’

Henry: ‚To była bardzo zabawna historia, przygotowywałem samodzielnie mój solowy album, gdy skomponowałem ‘Love That I Need’. Ta piosenka była skomponowana dla mnie. Pewnego dnia Donghae przyszedł do mojego domu gdy pracowałem nad tą piosenką. Po przesłuchaniu jej zapytał się ‚na co jest ta piosenka’ i odpowiedziałem mu, że na mój solowy album. Spojrzał na mnie i powiedział, że ta piosenka jest bardzo miła. W tym czasie on i Eunhyuk przygotowywali się do swojego singla i Donghae miał nadzieję, że oddam im piosenkę. Powiedziałem ‚Nie nie… To moja piosenka.’ Ale przez tydzień on wciąż mnie pytał i męczył. Wreszcie nie mogąc już tego znieść powiedziałem ‚ok, oddam ci ją’, był bardzo szczęśliwy!’

Po oddaniu piosenki Donghae, Henry wciąż miał swój wkład.

Henry: ‚To był mój pierwszy raz gdy skomponowałem japońską piosenkę, nie byłem pewien jaki będzie tego wynik. Po nagrywaniu, wydaję mi się, że wyszło ładnie, a oni dobrze ją zaśpiewali! Ale podczas nagrywania był fragment z ‚wysokimi notami’, przy którym Eunhyuk oczekiwał od swojego wokalu zbyt wiele. W końcu nagrywaliśmy to 30, 40 razy przed zatwierdzeniem. Donghae ciągle drażnił go z boku, to było bardzo zabawne. Ostatnio skomponowałem wiele piosenek, ale nikt nie chce ich śpiewać! Jest wielu piosenkarzy, z którymi chciałbym pracować. Bardzo chciałbym popracować z Boa, mam 2, 3 piosenki, które by jej pasowały. Chciałbym je jej dać.’

‚Jeśli są jacyś piosenkarze, którzy chcieliby ze mną pracować to proszę o skontaktowanie się ze mną przez SM!’

3 dużych chłopców kręciło razem MV, więc coś interesującego musiało się przydarzyć, ale Henry mówi: ‘Nic się nie wydarzyło! My wszyscy jesteśmy nudnymi ludźmi! Ale raz gdy musiałem nagrywać w Korei, a Kyuhyun miał ze mną wystąpić, ale był w Chinach w tym czasie i nie udało mu się złapać lotu z powrotem. W końcu nie wystąpił ze mną, byłem sam. Wiem, że bardzo chciał przylecieć, nawet pobiegł na lotnisko, ale nie mógł złapać lotu.’

Henry jest bardzo wdzięczny Kyuhyun’owi i Taeminowi, którzy pomogli mu przy nagraniu.

Poza jego dwoma braćmi inni członkowie Super Junior wspierają solowy debiut Henry’ego.

Henry: ‚Podczas pierwszych dni występu wszyscy członkowie Super Junior przychodzili by mnie zobaczyć i wesprzeć. Podczas przygotowań do albumu członkowie również dużo mi pomogli. Dawali mi rady odnośnie występu, a Kangin polecił mi bym przefarbował swoje włosy na kolor, który mam teraz. Kyuhyun również dał mi wiele porad odnośnie śpiewu, powiedział,, że w niektóre części piosenki powinienem wkładać więcej siły. Donghae uczył mnie tańczyć. Stwierdził, że tańczę tak jak ‚tancerze pomocniczy’ (ci co są w tle podczas występu) i powiedział bym miał swój własny styl. Wszyscy się mną opiekowali. Więc tym razem mój solowy album nie jest moim albumem, ale albumem, który jest wszystkich członków SJ. Albo powinienem powiedzieć, że ja jestem tym co występuje, a oni byli tymi co pomagali za kulisami.’

Podczas występu w Hongkong Dome mogliśmy zobaczyć, że Henry ma wielu fanów. Ale powiedział, że ma nadzieję przyciągnąć więcej fanów, szczególnie ‚mamy-fanów’.

Henry: ‘Chcę dać z siebie wszystko podczas promocji Trap i mam nadzieje, że w przyszłości nie tylko młodzi fani mnie polubią. Oczekuję, że uda mi się rozprowadzić moją muzykę do większej ilości ludzi, tak aby by więcej osób mogło słuchać moich piosenek. Jeśli byliby ludzie w podobnym wieku do tego mojej mamy słuchający moich piosenek, byłbym bardzo szczęśliwy!’

Oprócz muzyki są też inne rzeczy, których Henry chce spróbować, jak aktorstwo.

Henry: ’Jeśli byłaby taka szansa chciałbym również spróbować aktorstwa. Jeśli jest jakiś zespół produkcyjny, który jest mną zainteresowany  i ma dobry scenariusz to proszę o zgłoszenie się do mnie! Nie przyjmuję ról, w których nie mogę być głównym bohaterem. Hahaha.’
Henry jest bardzo zabawny, nadawałby się do komedii!

Henry: ‚Wcześniej nie wiedziałem, że jestem pierwszym wokalistą solowym w SM od przeszło 13 lat. Na początku nie miałem dużego nacisku na siebie, ale gdy usłyszałem to czułem się jakbym był pod presją. Od tego czasu byłem zdenerwowany każdego dnia. Mimo, że byłem zestresowany to na scenie starałem się pokazać swoją najlepszą stronę. Myślę, że nie było tak źle.’

Credit: Mikolah ‏@Luv_Opera from http://sujutranslations.blogspot.sg/

Translated to Polish: ☆Tanshi (blueballoonspl.wordpress.com)

Wypowiedz się...

Up ↑