[BLOG] 130713-08 Aktualizacje Sungmin’a


08 VII

advancing dancers~~~*

Czuję się pewny ponieważ jesteśmy razem ~~~^^

* tytuł jest parodią Shingeki no kyojin

13 VII

Surfując na Hawajach!!!!!!!!

Teraz jestem mężczyzną, który potrafi także surfować! kkk

uwoo wiem jak jeździć po falach w ten sposób

to nowe przeżycie

ale ten koncept został zawstydzająco pokazany na koniec…

cóż byłem podekscytowany~k

powinniście mnie ostrzec przed robieniem zdjęć… napiąłbym mięśnie brzucha..ㅠㅠ

doprawdy brak względu na mnie~~

ale są ludzie, którzy lubią taki rodzaj brzucha~to dobrze!  jest okej~okej… sigh

Mam zamiar spróbować nurkowania i pływania kajakiem~~~~ mając na sobie ubranie kkkk

Translated by: Nksubs ‏@NKSubs

Source: Sungmin’s Naver Blog

Translated by: Eemiri

One thought on “[BLOG] 130713-08 Aktualizacje Sungmin’a

Add yours

Wypowiedz się...

Up ↑