[TWITTER] 130613-0701 Aktualizacja Henryego


130613

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ!!!!! pic.twitter.com/4bho7rI76f

 photo sertj_zps5dd0e9ea.png130615

RT HenryLauTH ‏@HenryLauTH[Wide News] Specjalny występ Henryego do `Trap` OMG!! Zdejmijcie jego koszulk >>

130618

Łzyㅠ ㅠ najlepsze … Dziękuję ㅠ ㅠ pic.twitter.com/TZFKYuy1tY

130620

Trapped wersja z pianinem/chopin waltz video!! cieszcie się!!tvcast.naver.com/v/63942

130621

Za kulisami sesji zdjęciowej do Elle -Henry

@henrylau89: @ryeong9 hyung!!!! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! Kocham cię!!! Odbierz telefon!! ㅋ

Translated to English: 유진♡ ‏@teukables

Spotkanie z fanami (podpisywanie autografów) właśnie się skończyło, jestem bardzo szczęśliwy. Dziękuję wam serdecznie za dzisiejsze przyjście. Tak jak przeczuwałem, moi fani są wszyscy ład~~~ni

Translated to English: @NKSubs

130622

Ja grający trap na pianinie!!! youtube.com/watch?v=n14n2u…

130625

Mój pierwszy raz jako mc dla simplykpop! Byłem bardzo zdenerwowany, ale miło było zobaczyć moich wszystkich fanów tak blisko! pic.twitter.com/IQ6mx9g2p1

130626

Coś złego się właśnie wydarzyło i się naprawdę przejąłem. Wszyscy udajcie się do domu bezpiecznie, do zobaczenia następnym razem!! ㅠㅠ

Translated to English: 유진♡@teukables

130629

@GaemGyu Hyung… Przychodź szybko… Możesz zrobić to przed nagrywaniem …. ㅠㅠㅠㅠ

Translated to English13elieveSG ‏@13elieveSG

130701

Najlepszy, smacznyㅋㅋㅋㅋㅋ pikantny gulasz kiełbasiany* pic.twitter.com/8kEigdIElN

Translated to English: 유진♡@teukable

*Nie wiem, czy poprawnie przetłumaczyłam nazwę tej potrawy.

130701

c u soon hk!!! (do zobaczenia wkrótce Hong Kongu)

Source: Henry Lau ‏@henrylau89
All translated to Polish: ☆Tanshi (blueballoonspl.wordpress.com)

Wypowiedz się...

Up ↑