[TWITTER/WEIBO] 130605-11 Aktualizacje Henry’ego


5 VI

Naprawdę dziękuję wam za dzień dzisiejszy!!! Nie sądziłem, że ktokolwiek przyjdzie… Całkowicie wypełniona sala!!! wow!! Dziękuję wam. Słyszałem, że fani mieli problemy, naprawdę dziękuję! Dzisiaj nie jestem samotny!!!

Translation by: StringswithHenry.com

7 VI

Pierwszy występ w MBank już dzisiaj!!! kekeke pic.twitter.com/tIUJ7iuPpx

Translated by: TOOTSIE’S TWINKLE ♡ ‏@SJia13

wow dziękuję!! zjem dobrze!!!!! pic.twitter.com/tI2wWqMbMu

Translated by: @NKSubs

trap mv!!!!! Trap MV!!! http://youtu.be/IsXB5eRMRno

Translated by: Nksubs ‏@NKSubs

10 VI

Naprawdę czuję się jak we śnie” RT @henrylau89: “정말꿈같아” rezultat tylu lat pracy na jednej płycie. ㅠㅠ z @genneo1 ! pic.twitter.com/PYGAAf98BC

Translation by: henrylau89

11 VI

Witajcie Moje Anioły!! Dziękuję za przyjście!! pic.twitter.com/KZhq6BzRXi

Translation by: Mrs Pimple ♥ ‏@meatyoudumpling

 

odpowiedź do @strings_melody

Kkk tak tak tak nauczycielu/ko heh. Powinienem bardziej przyłożyć się do nauki koreańskiego kkkkkk “@strings_melody: @henrylau89 Byłeś szczęśliwy mogąc spędzić czas ze swoimi fanami???^0^”

Z fanami, których kocham!!! Dziękuję!!! pic.twitter.com/iM03ru19AF

Translation by: Nksubs ‏@NKSubs

/WEIBO/

Witajcie! Ostatnio jestem strasznie zabiegany! widzieliście moje występy? co o nich sądzicie? podobały wam się? nie zapomniałem o was! Nadal będę ciężko pracować! http://t.co/KZhq6BzRXi

Translated by: 유진♡@teukables

Source: henrylau89 & henryzzz89

Translated by: Eemiri

Wypowiedz się...

Up ↑