[TWITTER] 130601-09 Aktualizacja Eunhyuka: Bliska przyjaciółka Seohyunnie


130601

ah, byłem zaskoczony. Ya, co to jest “@ryeong9pic.twitter.com/lSCvsVgOdU

Translation to English: @NKSubs

W odpowiedzi do Yesunga

Aesongi-hyung, czekam na selce hyung’a“@shfly3424: Super Show 5 w Indonezji daebak !! Dziękuję ELF ^^ http://t.co/2QDrmHVR7L

Translation to EnglishSuper Junior FEVER! ‏@SJFever

130602

ELF tęsknię za wami! Gratulacje na siódmą rocznicę! pic.twitter.com/pSI6hLH5eH

W odpowiedzi do Wooka

@ryeong9: to jest bonus ^^ ponieważ dobrze wyszło;; kkkk teraz śpię, pa~ http://t.co/vEucmERcKO to nazywasz ‚dobrym’ (zdjęciem)?

Translation to English: @NKSubs

@ryeong9 Wyraz twarzy Jaejinnie~ mój wyraz twarzy~ dokładnie.taki.samㅋㅋㅋ wow! Bada-Girls Generation(Lee Seungchul) robiący wrażenie cover~ Podziwiam cię!!!noonimㅠ http://t.co/BVRMgcFHlf

kya, jestem oniemiały, ryeonggu, też powinieneś swój występ wykonać tak samo

Translated to English유진♡@teukables

130607

Tam…Um…Jest…..To jest…. Um… Jak to powiedzieć.. Co powiedzieć…Hmm… Wiecie..

Mmh…. To jest to jak….. Nie chciałem te…ah… Jak to zrobiłem….

Hahaet //(śmiech)

Po pierwsze, obiecajcie mi, że nie będziecie se gniewać

To co powiedziałem wczoraj o aktywności w Koreii było… po prostu…na żarty.. Nie wiedziałem, że weźmiecie to na serio.. Hmn…ㅜㅜㅜ Jestem złym skurczybykiem, który wkroczył w ‚czyste serca’ fanów… Aii zły facet

Przepraszam pic.twitter.com/PJWI6hlwWO

W odpowiedzi do Henryego

@henrylau89: trap mv wyszło!!!!! Trap MV!!! http://youtu.be/IsXB5eRMRno  ” Oh, to jest dobre

Henry, gratulacje na twój solowy debiut!!!!! Kyu, Taem tez ciężko pracowali pic.twitter.com/kAkHFQFHS4

Translation to English: @NKSubs

130608

Soshi fighting, oglądam was pic.twitter.com/QUfO4XM8Kc

130609

Bliska przyjaciółka Seohyunnie pic.twitter.com/GtkvAdnxh7

Wczorajsza Yoong pic.twitter.com/Q64Hhh1uOk

Translation to English유진♡ ‏@teukables

Source: Eun Hyuk ‏@AllRiseSilver
All translated to Polish: ☆Tanshi (blueballoonspl.wordpress.com)

Wypowiedz się...

Up ↑