[RADIO/Transkrypty] 130503-130607 SungDong Cafe z Heechulem


030513

Heenim: Noszę tą czapkę, a jest naprawdę gorąco. Moja głowa się poci…

Heenim: Piłem z Lee Seunghwan i paroma innymi ludźmi, po czym jeden z reporterów, którego znam, podszedł do nas. Zapytał, kiedy opuszczam armię i co stanie się z Super Junior. Powiedziałem: „Oczywiście będę musiał to zrobić~”. Następnego dnia jakiś inny dziennikarz zawołał mnie i powiedział, że w sieci ukazał się jakiś reportaż na mój temat, więc włączyłem internet i zobaczyłem wiadomość odnośnie comebacku. Nie otrzymałem za to żadnego wywiadu, więc zadzwoniłem do dziennikarza, który to napisał i zapytałem, jak mógł to napisać. Ale moja agencja powiedziała, że czas tego raportu jest dobry, tak samo reakcja fanów.

Heenim: Taniec górnej części mojego ciała bardzo dobrze wygląda, mogę tańczyć, siedząc. Ale kiedy mam ruszać całym swoim ciałem, to staje się trudne.

Heenim: Pewnie wszyscy widzieliście zdjęcie naszych członków na lotnisku przebranych za Avengers. Wyglądałem jak Lady Gaga około trzech lat temu, więc myślę, jak prześcignąć ten pomysł, skoro to ja zajmuję tę scenę. Kangin i inni członkowie także się przebierali. Nigdy nie opuściłem tych występów, więc myślę, co zrobić tym razem.

(Q: Oppa, jeśli będziesz w programie We Got Married, chciałbyś młodszą czy starszą żonę?)

Heenim: Nie obchodzi mnie wiek. Jeśli ją polubią, każdy będzie w porządku.

Ktoś zostawił wiadomość z pytaniem, co ma zrobić z młodszym bratem, który całymi dniami gra w gry komputerowe.

Heenim: Czy to wiadomość od mojej siostry? Zapisałem jej numer telefonu jako „My Noona”. Zamiast normalnie rozmawiać, cały czas wysyłamy sobie zaproszenia do gier.

Heenim: Siwon bądź ktoś jeszcze zaproponował, że mógłbym przebrać się za cat woman na nasz koncert. Och! Powiedział, że mógłbym być syrenką.

Heenim: Jestem bardzo prawdomównym typem. Kiedy zamierzam spotkać się z przyjaciółmi, ale nagle okaże się, że nie mogę pójść, nie będę owijał w bawełnę. Powiem jedynie: „Jestem zmęczony, więc dzisiaj nie idę”; „Mam trochę problemów, więc zostaję w domu”. Powiem prawdziwy powód. Myślę, że przynosi to lepsze efekty.

(Q: Zamierzasz utworzyć konto na Instagramie?)

Heenim: Aktualnie to niezbyt dobry czas, by je stworzyć. Lepiej byłoby, gdybym założył je po zakończeniu służby wojskowej.

Credit: Heenim ♥ ‏@heequeenTing

Fan: Heenim, widziałem jak idziesz do baru Shindong-oppy po tym, jak SJ wróciło z SA. Spędziłeś miłe chwile?
Heenim: Zorientowałem się, jak ważni są dla mnie członkowie po tym, jak zostałem sam w dormie, gdy wyruszyli do SA… Poszliśmy gdzieś razem i naprawdę cieszyliśmy się z wspólnego czasu.  Wiedzą, jak się bawić. ㅋㅋ

Fan: Jaki kraj chciałbyś odwiedzić, kiedy ukończysz służbę w armii? Polecam Hiszpanię!

Heenim: Słyszałem… Ibiza jest wspaniała! To w Hiszpanii, prawda? Tak czy inaczej, zamiast pójścia na koncert, chciałbym odwiedzić Szwecję. Mógłbym pojechać tam na parę dni z mężczyzną, który obecnie zajmuje się moją fryzurą, Kwon-ee.

Credit: Nksubs ‏@NKSubs

100513

Fan: Oppa, lubisz dziewczyny z podobnym usposobieniem co Ty, czy zupełnie przeciwnym?

Heechul: Kiedy zdarza się to z zaprzyjaźnionymi facetami, nie obchodzi mnie to. Jang GeunSuk, HongKi-ssi i ja mamy podobne charaktery, podczas gdy Mithra jak Song Joonki-ssi są naszymi przeciwieństwami.

Kiedy dziewczyna może zrobić coś, czego ja nie, uważam, że to świetne
Więc kiedy są dobre w gotowaniu…
… i spódniczki! Mówię to od czasu debiutu, że lubię, kiedy dziewczyny noszą spódniczki.

Pewnie niektórzy zareagowaliby: „Ach, zboczeniec”.
Ale nie lubię rzeczy w stylu krótkich, „gorących’ spodenek.
Nie czuję żadnej sympatii wobec tego typu rzeczy, od kiedy wyglądają jak bokserki, więc lubię, kiedy dziewczyny noszą spódniczki podczas, kiedy ja nie.

Jestem okropny w gotowaniu. Kiedy inni byli w SA, znowu to poczułem. Myślałem, ze łatwiej idzie zjeść surowy ramen.

(Aww, biedny Heenim :()

Fan: Zadzwoniłeś do rodziców w ich dzień?

Heechul: Jeśli mama usłyszałaby mój niski głos, byłaby zmartwiona, więc nie zadzwoniłem do niej. Zrobiłem to wczoraj.

Fan: Zeszłotygodniowa powtórka Sungdong Cafe nadal się nie ukazała!

Heechul: Obwiń o to służbę wojskową~ tak czy inaczej w trakcie konwertowania pliku był problem. Myślę zatem, że filmik będzie dostępny w następnym tygodniu. Nie? Nie w następnym tygodniu? Plik przepadł? Cóż, wystarczy zastąpić transmisję z ostatniego tygodnia dzisiejszą. Kkk.

Fan: Oppa, słyszałam, że jeśli chłopcy odpisują na wiadomość w środku gry komputerowej, naprawdę im zależy. Czy według Ciebie to prawda?

Heechul: Kiedy ja gram na komputerze, kładę telefon ekranem w dół. Gdy usłyszę dźwięk przychodzącej wiadomości, ignoruję go. Jeśli sprawdzisz, co zostało tam napisane, to oznacza Twój brak szacunku dla gry. Jeśli zadzwoniłabyś, podczas gdy przegrywam, byłoby to coś w stylu: „Cokolwiek. Odbierz”. Czasami ludzie dzwonią w takich sytuacjach. Jeśli przegrywam i są to moi przyjaciele, przeklinałbym przez telefon: „Aaaaaach, przegrywam i…”. Nie mogę rozmawiać z młodszymi dziewczynami i powiedzieć: „Aaaaaaach, oppa umaaaaarł”. Kkkk.

Fan: Hee-DJ, powiedziałam bratu, że ty także grasz w LOL-a, a on stwierdził, że wyzwałby Cię na pojedynek.

Heechul: Ach, dostałby nauczkę po tym, jak zostałby zabity kkkk. Naprawdę, jestem typem, który gra przeciwko najlepszym i przeklina na profesjonalistów.

Heechul: Wczoraj rozmawiałem z menadżerem i Kanginem. Przyłączanie się do trasy koncertowej w tym momencie przyniosłoby wiele problemów, jak nieposiadanie stroju, a poza tym jak dużo krajów zostało do odwiedzenia. Ciągle je przeglądają.

Heechul: Mama się o mnie martwi, więc wciąż wysyła mi wiadomości. Odpowiadam jej: „Jest dobrze, kk.”. Mimo to ona nadal się denerwuje, więc powiedziałbym coś… Ale co powinienem? Przecież czuję się dobrze~

Fan: W zeszłym tygodniu spotkałam Cię na LOL-u! Chciałam porozmawiać, ale mnie ignorowałeś…

Heechul: Och. Cóż, sporo przeklinam, także na czatach. Czy widziałaś moje ID? Jest dość znane…

Fan: Oppa, proszę, załóż Twittera, kiedy opuścisz armię. Bez Ciebie jest on nudny!

Heechul: Nie sądzę, bym zrobił sobie konto na twitterze. Myślę, że będę używał jedynie tego programu zastępczego, co Taeyeon-ssi (Instagram).

Fan: Jest jakiś członek, z którym przebywając, czujesz się zakłopotany? Ostatnio w Beatles Code Shindong oppa powiedział, że czułby się nieco zawstydzony, gdyby jadł obiad tylko z Tobą.

Heechul: Trudno mu mnie rozgryźć. Pewnie mówiłby: „hyung, hyung”, a kiedy zobaczyłby, że mam kiepski humor, trzymałby się na dystans. Ale po wspólnej grze w LOL-a, wpadł w moje wdzięki. Raz poprosił mnie o przysługę. Sporo czasu zajęło mu zdecydowanie, czy mnie zapytać,  a ja odpowiedziałem po prostu: „Pewnie! Śmiało. Pomogę Ci”. Zbliżyliśmy się do siebie. Dużo mi dziękował… Powiedz o tym w telewizji! Nie pisz „dzięki, hyung!” tylko na Kakaotalk, a także rozmawiaj o tym w show! Kkk.

Heechul: Yesung-ssi zapytał mnie o służbę wojskową… Ponieważ Kangin-ssi i Leeteuk-ssi poszli jako normalni obywatele. Wiem, gdzie on pójdzie. Rozmawialiśmy o tym w dormie… Jak przetrwać w społeczeństwie… Jedynym, który będzie dobry w armii, to Sungmin-ssi. Wygląda dziewczęco, ale jest niezwykle męski… Sungmin-ssi… Myślę, że się sprawdzi. Tak samo Eunhyuk-ssi… I Shindong-ssi… Donghae-ssi pójdzie okropnie. Nie będzie w stanie zrobić czegokolwiek samodzielnie.

Heechul: W tym tygodniu, ze względu na mój sexy niski głos (jest przeziębiony, biedaczek), graliśmy więcej piosenek niż zwykle. W przyszłym tygodniu powrócę z czystym głosem… Problemem jest jednak, że wtedy wypada święto~~~. Nie moglibyśmy zamiast tego przenieść to na poniedziałek? Możemy zapytać prezydenta? Och, czekajcie, coś się dzisiaj wydarzyło, więc jest zajęta. Cóż, do zobaczenia  w przyszłym tygodniu!

Credit: Nksubs@NKSubs

1) 10. maja, Kim Heechul w Sungdong Cafe. Cześć, jestem DJ Kim Heechul. Jestem przeziębiony od zeszłego tygodnia i wciąż nie powróciłem do zdrowia. Wszystkim radzę dbać o nie i nie popaść w żadne choroby.

2) Kiedy po raz pierwszy oglądałem <Dad! Where are you going?> (Tato! Gdzie idziesz?) miałem wrażenie, że Min Gook nie był wystarczająco silny, dlatego tak dużo płakał. Ale kiedy zauważyłem, jak używa własnej łyżki do nakarmienia staruszki, zmieniłem swoje zdanie na jego temat. Min Gook to naprawdę wrażliwe dziecko. Ach, jego zang zang zang jest takie słodkie!

Credit:  詹二瘦瘦瘦爱希__ 

Translated by: leeteukbaby @ yurigoodoo.wordpress.com

240513 

Heenim: Mam tylko 99 dni służby? Nawet nie byłem przez z tyle dni w związku z żadną dziewczyną.

Słuchacz: Kyu-oppa powiedział, że powinieneś iść do ‘Real Man’. Chciałbyś wrócić do Radio Star?

Heenim: Nie powinienem wracać. Nie mam myśli odnośnie powrotów do miejsc, w których byłem. Powinienem zająć się innymi sprawami.Do you want to go back to Radio Star?

Słuchacz: Co robisz, kiedy jesteś zły?
Heenim: Kiedy byłem młodszy, rzucałem różnymi rzeczami. Nie potrafiłem opanować swojego temperamentu. Po tym, jak mi się udało, ludzie, którzy ze mną zostali – Kibum, Hankyung, Jay – przyszli i zapytali, czy wszystko w porządku, po czym posprzątaliśmy razem bałagan.

Heenim: Często słyszę od ludzi: “Kim Heechul nie jest jak typowy artysta – jest taki sam na scenie, jak i normalnie”. Kiedy zadebiutowałem, słyszałem wiele komentarzy, że jestem dziwny, nie mam żadnych manier itd. Ale po kilku latach stwierdzili, że nawet z takim charakterem nie sprawiam kłopotów.

Heenim: Wszyscy – mówiłem to już wiele razy. Wciąż jestem niepewny moich planów odnośnie dołączenia do Super Show 5. Nie mogę zatem niczego obiecywać.

Słuchacz: Oppa, gdzie zamierzasz zostać, jeśli weźmiesz ślub? W dormie? Czy z Twoimi rodzicami? Rozmawiałeś o tym z pozostałymi członkami?
Heenim: To by było daebak, jeśli zostałbym w dormie po ślubie. Hahahaha. Na ten dzień ludzie nie zostają ze swoimi rodzicami, prawda? Hmmm, gdzie powinienem się zatrzymać?

Słuchacz: Kiedy był punkt zwrotny Twojego życia?
Heenim: Pierwszy taki punkt był w roku 2006 podczas wypadku. Po debiucie brnąłem ciągle do przodu bez chwili wytchnienia. Po wypadku dużo o sobie myślałem. Czy to dlatego, że podążałem naprzód zbyt szybko?

Mój drugi punkt zwrotny zdarzył się 5 lat temu, kiedy dawaliśmy występ w US. Podczas koncertu otrzymałem wiadomość, że mój dziadek źle się czuję, więc natychmiast wróciłem do Korei. Ale mój dziadek już odszedł, gdy przyjechałem, więc naprawdę tego żałowałem. Dużo w tamtym czasie płakałem. Wtedy poczułem, stałem się dorosły. Wtedy przestałem rozbijać rzeczy dookoła, haha.

Słuchacz: Teuk oppa pocałował Kang Sorę podczas ostatniego odcinka w WGM.

Heenim: … Naprawdę?!

Source: Heenim ♥ ‏@heequeenTing

310513

Heenim zademonstrował, jak nauczył się liczyć na kostkach u rąk, które miesiące mają 31 dni. Był wtedy w przedszkolu.

Heenim: Gram w Windrunnera (gra na telefon), ale nie wydaję pieniędzy na kupywanie żyć. Choć wydaję majątek na gry, nie robię tego samego w stosunku do gier na telefonie, ponieważ wszystkie zostaną po pewnym okresie czasu usunięte.

Heenim: Zamierzam skończyć z piciem od przyszłego tygodnia.

(Akurat :”))

Słuchacz poprosił Heenima o wysłanie bobo w formie dopingu.

Heenim: Ach, nie jestem zbyt dobry w robieniu tego typu rzeczy…

Ale i tak wysłał powietrznego całusa, później nie mogąc opanować zakłopotanego śmiechu.

Q: Członków znów nie ma w dormie. Dbaj, proszę, o swoje posiłki.

Heenim: Tak, właśnie wyjechali. Dzisiaj przychodzi do mnie mój kuzyn, zamierzamy zrobić sobie zawody w grze.

Heenim: Wszyscy, nie bądźcie zszokowani. Obecnie dość sporo się pocę.

Mówił o tym, jak bardzo chce czasem zrobić parę rzeczy, ale nie reaguje ze względu na swoją dumę. Więc tylko się poci i przeciąga za ich pośrednictwem.

Q: Co robiłbyś, gdybyś nie był artystą?

Heenim: Myślę, że bez względu na wszystko zostałbym artystą… Ekipa na zewnątrz mówi, że zostałbym profesjonalnym graczem.

Heenim: Chciałbym prowadzić show o grach. Ciągle wspominam o tym naszej agencji. Nawet wczoraj na ten temat rozmawialiśmy.

Q: Co robisz, gdy widzisz ładne fanki, gdy jesteś na scenie?

Heenim: Moja nocna ślepota jest na naprawdę zaawansowanym poziomie, więc obecnie nie mogę dostrzec twarzy słuchaczy, gdy jestem na scenie.

Q: Mówisz poważnie o powrocie do Ongame?

Heenim: Czy kiedykolwiek kłamałem? Jestem osobą, która nigdy nie wypowiedziała nawet pojedynczego łgarstwa. Naprawdę chciałbym to zrobić, ale to niezbyt dobry pomysł dla agencji.

Q: Jadłeś w jakiś dzień wieprzowinę w słodkim sosie? Wook DJ powiedział, że zjadłeś wszystko bez niego.

Heenim: Ach, jak się dowidziałeś? To Kangin złożył zamówienie: ośmiornicę w słodkim sosie, ale to naprawdę nie było smaczne, więc tego nie zamówiłem! Naprawdę nienawidzę sosów, więc zjadłem to z ketchupem. Nie cierpię ludzi, którzy polewają sosem wszystko, to takie samolubne. Robią tak tylko źli ludzie!

Q: Co z powrotem do Laws of Jungle?

Heenim: Myślałem o tym. Naprawdę lubię to show. Powiedziałem także mojej agencji, ale uznali, że nie chcą mieć złego stosunku z SBS, jak wcześniej powiedziałem.

Słuchacz: Ktoś używa ID Kim Kibok, co znaczy Kim Huśtawka-Nastroju.

Heenim: Och? To mój ID!

Q: Co byś zrobił, jeśli osoba, którą lubisz, polałaby całe mięso sosem?
Heenim: Jeśli byłaby to dziewczyna, z którą dopiero co zacząłem się umawiać, powiedziałbym: „Och? Nie lubię, gdy ktoś wszystko polewa sosem”. Jeśli to byłaby dziewczyna, z którą spotykam się już jakiś czas, rzekłbym: „Zerwijmy!”. Nie zamówię z dziewczyną, którą lubię, wieprzowiny w słodkim sosie.

Credit: Heenim ♥ ‏@heequeenTing

070613

Heenim tańczył do piosenki What’s your name zespołu 4minute!

Q: Jaki zawód powinna mieć Twoja dziewczyna?
Heenim: Moja mama uważa, że artystka mi odpowiada, ponieważ może zaakceptować we mnie wszystko. Ale ja wolę umawiać się z normalnymi ludźmi, a nie celebrytami.

Heenim: Zasypiam około 23. Wtedy, kiedy śpię, Wook z pokoju obok obudzi mnie o północy na jedzenie.

Q: Wook jest bardzo blisko z D.O. z EXO. Jest jakiś członek z tego zespołu, z którym i Ty jesteś?

Heenim: Nie poszedłem do agencji, więc nie spotkałem jeszcze żadnego z nich.

Heenim: Wczoraj zostałem w domu, by pograć w gry, ale niestety, padł serwer. Byłem zły.

Heenim: Od początku do teraz nie wypiłem nawet pojedynczego kubka alkoholu. A to dopiero pierwszy tydzień…

Heenim: Kangin wziął Asukę Jung (poduszkę Heechula) i spał z nią w objęciach już parę razy, więc wyrzuciłem ją, bo nie mogłem jej wyprać. Muszę znaleźć nową.

Heenim: Lubię oglądać horrory.

Heenim: Filmy, które lubię: Batman Dark Knight (Mroczny rycerz), Taegukgi: The Brotherhood of War. Lubię filmy, które mówią o braciach.

Ktoś spytał, czy jeśli SJ byłoby dziewczynami, z którym spośród nich by się umówił, ale Heenim nie odpowiedział.

Q: Teukie oppa  jest już w wojsku 7 miesięcy. Jak się czuje?
Heenim: To już minęło 7 miesięcy?! To mija naprawdę szybko w przypadku innych ludzi!

Heenim: W zeszłym tygodniu było parę dziwnych doniesień, że Hyuk zamierza się pobrać. Zapytałem: „Zamierzasz się pobrać?”, Eunhyuk odpowiedział: „Co?”. Więc powiedziałem mu, żeby dokonał rejestracji w Biurze Sungdong. Wtedy odparł: „Okay, hyung.”

Heenim: Kiedy byłem w średniej i wyższej szkole, mój angielski nie miał się najlepiej. Jeśli spojrzelibyście na moje wyniki, dostałem 80-90 ocen za język, matematykę itd., ale zaledwie 10-20 za angielski. Dlatego zdecydowałem, że powinienem uczyć się angielskiego, kiedy byłem na 3. roku. Musiałem się uczyć od alfabetu!

Source: Heenim ♥ ‏@heequeenTing

Wypowiedz się...

Up ↑