[MV] 070613 Henry – „TRAP”


cr:

SMTOWN

4 thoughts on “[MV] 070613 Henry – „TRAP”

Add yours

  1. FUESAHFAUGHUHGAU <3
    Tyle piękności! Piosenka już wpadła mi w ucho. Wszystko mi się niesamowicie podoba, plus partie Taemina i Kyu również cudowne *.*
    (Jak dobrze, że byłam sama w domu, kiedy oglądałam to po raz pierwszy – bo by mnie chyba związali i wrzucili do piwnicy, czekając na opancerzony samochód z psychiatryka)
    HENRY HWAITING!

  2. Piosenka świetna szybko wpada w ucho:) no po prostu boska.
    hehe komentarz wyżej mnie rozbawił:)
    Pozytywnie oczywiście:)

  3. piosenka świetna jak się dowiedziałam oglądając Music Bank ze TRAP będzie to spadłam z krzesła^^ Kyu super wygląda w ful capie mam nadzieje ze w przyszył piątek tez wystąpią w KBS w Music Bank:D super razem we trojkę brzmią;)

  4. Normalnie kocham ich . Pioseka nawet wpadła mojej mamie , która nie przepada za językami azjatyckimi ale gdy to usłyszała to nuci ją ciągle ( oczywiście po swojemu ) . Kocham goooo .

Wypowiedz się...

Up ↑