[INNE] 130519-21 Listy od rodziny Yesung’a w związku z jego werbunkiem.


List od taty Yesung’a

Synu, dobrze sobie radzisz?
Powinienem był napisać do Ciebie wcześniej byś wiedział jak się czuję. Przepraszam za moje spóźnienie
To już 2 tygodnie odkąd wstąpiłeś do 35 Oddziału w JeonJu. Czas upływa tak szybko.
Dzień przed Twoim wstąpieniem, gdy zobaczyłem Cię w krótkich włosach, twoje cenne włosy ścięte tak krótko, było mi smutno.
Martwiłem się, czy nas syn będzie w stanie znieść treningi oraz czy porozumie się z innymi żołnierzami, którzy mogą być dużo starsi od CIebie…
Przez te wszystkie myśli, martwiłem się jeszcze bardziej i jeszcze bardziej się smuciłem. Ale jednocześnie byłem dumny, że mój syn bierze udział w czymś, co jest obowiązkiem każdego Koreańczyka. Twoje plecy nie są w dobrej kondycji, jesteś pewien że dasz radę? Martwię się o to. Ale wierzę, że nasz syn sobie poradzi. Wraz z twoją mamą radzimy sobie dobrze, więc nie musisz się martwić.


Obaj dobrze wiemy, że w dniu Twojego werbunku wielu zagraniczynych i koreańskich fanów czekało godzinami. Jak bolesne musiało być dla Ciebie wstąpienie bez powitania ich? Większość fanów prawdopodobnie rozumie jak musiałeś się czuć. Więc nie czuj już takiego bólu i daj z siebie wszystko przez następne dwa tygodnie treningu, mam nadzieję zobaczyć Cię ponownie, dobrze wyglądającego.
Synu! Fighting~~
Kocham cię synu!!♥♥♥
-Od Twojego Taty-

List od mamy Yesung’a

Synu~~~~
Tu Twoja mama !! Fighting, nasz synu ~~♥
Fighting!!! Kocham Cię~^^♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

List od Jongjin’a

Hyung, to ja, nado*
Nie byłem w stanie odebrać twojego telefonu
Nie byłem w stanie wyczuć wibracji na moich pośladkach… przepraszam
Sądze, że nie mam nerwów w pośladkach…
i podczas gdy Ciebie nie ma, będąc na treningach, wyjechałem na Jeju
Zjadlem pyszny posiłek z Inho, tworząc wspomnienia. Jesteś zazdrosny?

Dzisiaj jest wielki dzień usunięcia mojego zęba mądrości
Denerwuję się… byłem w łazience
i jakieś dzieciaki kopały w drzwi… Chciałem wyjść i ich kopnąć ­­ㅡㅡ
Ciągle krzyczały bym otworzył drzwi.
Chciałem wyjść i na nie nakrzyczeć ㅡㅡ

Seemin powiedział, że dotarł do Samsung’a, więc kupi wielki posiłek.
Kiedy wyjdziesz, zjedzmy razem. W końcu jesteś teraz bezrobotny kk
Już minęły dwa tygodnie?! Kiedy spojrzysz wstecz, czas leci prawda?
Ale tam, pewnie ciągnie się to niczym dwa lata.
Wytrzymaj jeszcze trochę i wyjdź szybko, byśmy stali się jeszcze bliższymi braćmi.

p.s pora na twoją ulubioną rzecz, wiadomości sportowe.
Powiem Ci rezultaty z drugiej rundy
Wschód:
Miami 4:1 Chicago
Indiana 4:2 Nowy Jork
Zachód:
Oklahoma 1:4 Memphis
Golden State 2:4 San Antonio
Nie spodziewałem się, że numer 1 z zachodzu Oklahoma zostanie pokonana.
Nowy Jork, który był na drugim miejscu na wschodzie, również przegrał.

A 3 rundę, ESPN pokaże na żywo
Miami vs Indiana, Memphis vs San Antonio
Sądzę, że Miami wygra, są naprawdę dobrzy…

I Tony Parker otrzymał groźby śmierci, więc wrócił do domu pod eskortą policji.
Także San Antonio wygrało po raz pierwszy mierząc się z Memphis. Tony Parker zdobył 20 punktów i asystował przy kolejnych 9, chyba dlatego otrzymał groźby śmierci.
Bycie zbyt dobrym także jest problemem. ㅡㅡ
I gracz Choo ShinSoo także nieźle sobie radzi. Jeśli pójdzie tak dalej, myślę że dostanie się to All Stars. Jest nawet oceniany jako numer 1 w głównej lidze. Ryu HyunJin zostal Rookie’m roku, a Sohn YunJae zdobył dwa medale po raz pierwszy w historii koreańskiej gimanstyki.
LeBron musi dostać lekcje wolnych rzutów od Ray Allen’a. Dzięki niemu, jego sukcesy w wolnych rzutach wzrosły do 80%
Kończę swój dzisiejszy list tutaj!! Kocham Cię hyung♥♥

_

* Jongjin i jego przyjaciel nazywają siebie „Tornado”,  Jongjin jest ‚nado’

Translated By: Nksubs@NKSubs

Translated by: Eemiri

Wypowiedz się...

Up ↑