[BLOG] 130527-29 Aktualizacje Sungmin’a


27 V

Tytuł: Gratulację z okazji małżeństwa~~!!

Wiadomość: Eunhyuk-ah, gratulację z okazji małżeństwa~kkkkk

jak możesz żenić się wcześniej niż ja? To oszukiwanie~

dlaczego nie mogłeś powiedzieć nam

o tym z wyprzedzeniem~ kkkkkk

kkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkk
kkkkkkkkkk

Chodziło o plotkę jakoby Eunhyuk i IU mieli się pobrać. LOEN wydało oficjalne oświadczenie przeczące zaistniałej plotce. Sungmin delikatnie mówiąc trolluje EH. ^_^

Tytuł: W KTX…

Wiadomość: Miło być w pociągu po tak długiej przerwie~^^

Pada, co również poprawia humor…

Translated by: Nksubs ‏@NKSubs

28 V

Tytuł: Tak to są igłyㅠㅠ

Wiadomość: Hnng awhh …Bolesne~~~~~Dla dobra jutra!!!!

Translated by: 미니 ‏@minniestarrr

29 V

Tytuł: Zjadłem dobrze

Wiadomość: Zjadłem wszystko ze smakiem… Przytyjęㅠㅠ

sobs sobs~~

Ponieważ była tylko jedna para pałeczek, przełamałem ją na pół i zjadłem z manager’em-hyung  pokazując naszą przyjaźń~ㅋㅋ

Teraz… zaczyna się występ!

Chodźmy…!

Translation by: @teukables

Source: Sungmin’s Blog

Tranlated by: Emiri

Wypowiedz się...

