[TWITTER] 130523 Aktualizacja Shindong’a: Już widziałem choreografię!!


130523

EXO_ Wolf and Beauty (Wolf)_Music Video Teaser. Ah!!.. Tytuł nosi nazwę  “Wilk i Piękna”!!!! Już widziałem choreografię!! kkk jest fajna, czekajcie na nią !!! http://youtu.be/op3A-RKBzFk

130524 (w odpowiedzi na jeden z —> wpisów Wook’a)

@/ryeong9 tak tak, powiedzieli mi, że pojawią się tam pierwsi~ Powiedziałem im by poćwiczyli w Sukirze i wtedy przyszli~~^^ zrób im ćwiczenia~ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅎㅎㅎㅎㅋㅎㅋㅎㅋㅎ (Nie przegram z tobą!! ㅋㅋ zaatakuj mnie!! ㅋㅋㅋ) pic.twitter.com/tkmGJKWC2

Source: 신동 ‏@ShinsFriends
Translated by: 유진♡@teukablesNksubs ‏@NKSubs
All translated to Polish: ☆Tanshi (blueballoonspl.wordpress.com)

Wypowiedz się...

Up ↑