[TWITTER] 130521-24 Aktualizacja Ryeowook’a: Wilki przybędą do Sukiry wcześniej


130521

Śpijcie dobrze, dobranoc~~~^^ zjadłem dobrze. Kya kya. Czy ostatni segment był fajny, członkowie KBSowej rodziny? Kkkkkkk

130523

Jest dobry ranek~~^^!!! Z przystojnym Dongho hyung’iem i uroczym Jaejin’em.

Translated to English: @NKSubs

 

Zjdlem ze smakieml ~~^^!!!! Naryeowook.com b Jinsanggie Junsunggie Minhwi Gijoonggie hyung ~~ Chodźmy i się bawmy kyakya pic.twitter.com/GOTAgTTStp

Translated to English유진♡ ‏@teukables

89.1 gogo Vixx N, Ken, i HongBin-ee ^^!! Dzisiaj mamy tutaj pełno idoli~~zbierajmy się za świętowanie comebacku VIXX ~~~~kya kya

Translated to English: @NKSubs

130524

Wilki* przybędą do Sukiry wcześniej  niż do Shimshimtapa~ zgodnie z oczekiwaniami managera, który dobrze zna trendy ㅋㅋ Zrobię im wielkie powitanie~!!!!!^^

Translated to English유진♡ ‏@teukables

*Jestem w 90% pewna, ze chodzi o EXO.

Koncert oksangdalbit,  potrzbowałem leczenia i na prawdę byłem szurnięty ^^ Skończyłem stojąc na scenie, kyakya dzięki za zaproszenie mnie♥  Z załogą Sukiry i N z Vixx… Na ostatniej piosence Okdal pozwolił nam robic nielegalnie zdjęcia kk zrobiłem zdjęcie, ponieważ było zabawnie  http://t.co/ph7b3cawFC

Translated to English: @NKSubs

Source:Ryeo Wook ‏@ryeong9
All translated to Polish: ☆Tanshi (blueballoonspl.wordpress.com)

Wypowiedz się...

Up ↑