[INFO] 130512 List Donghae spowodował łzy u Heechula?


 photo 1-vert_zps0bc20714.jpg

 

Heechul z Super Junior podzielił się opowieścią o tym, jak list od Donghae spowodował u niego łzy w czasie służby w wojsku.

10. maja Heechul rozmawiał podczas SungDong Cafe o jednym ze swoich kolegów z zespołu, Donghae, gdzie bycie DJ-em jest częścią jego obowiązku.

Powiedział, że poczuł się dotknięty listem Donghae. Dodał także: „Byłem zaledwie jeden miesiąc w Obozie Treningowym dla Wojska, to dlatego nie tęskniłem bardzo za moją rodziną. Ale kiedy otrzymałem list od Donghae, naprawdę uroniłem łzy. Kiedy go otwarłem, miałem na twarzy jeden z tych denerwujących wyrazów twarzy: „Ach, naprawdę!” , ponieważ styl jego pisma był brzydki i niechlujny. Myślę, że nawet sam nie potrafiłby tego rozczytać. Co więcej, nie postarał się nawet, by włożyć go w kopertę, więc dostałem list zwinięty w rolkę. Użył papieru z ponownego przetworzenia. Na odwrocie był skrypt SUKIRA. Ludzie mówili mi, że nie włożył w to żadnego wysiłku, ale świetnie rozumiem Donghae. Znam go, dlatego byłem bardzo wzruszony.”

Donghae to z pewnością słodkie dongsaeng, prawda?

Całość tutaj.

Source: KaTai HAN & KYUriShana@dkpopnews.net
Translated to Polish by: xsayako

One thought on “[INFO] 130512 List Donghae spowodował łzy u Heechula?

Add yours

  1. Haha Donghae… xD Po nim można było się spodziewać, że pisze niechlujnie i… zwinie list w rolkę. :D Słodki człowiek :)

Wypowiedz się...

Up ↑