[TWITTER] 130521 Aktualizacja Kaning’a: spędziłem ten czas bardzo przyjemnie i miło~~~


Aha, artykuł już wyszedł. Tym razem czekałem na zdjęcia. Ponieważ były one robione gdy się nie ogoliłem, więc wyglądają trocszkę bardziej męsko ㅋ proszę się ich spodziewać. Naprawdę mi się spodobał cały proces (sesji zdjęciowej), więc spędziłem ten czas bardzo przyjemnie i miło~~~ http://t.co/yyGRGFKAEK

Source: Kang in ‏@Himsenkangin
Translated to English: Flitto 
All translated to Polish: ☆Tanshi (blueballoonspl.wordpress.com)

2 thoughts on “[TWITTER] 130521 Aktualizacja Kaning’a: spędziłem ten czas bardzo przyjemnie i miło~~~

Add yours

  1. Przystojny *.* …. Czekam na zdjęcia, a co do zarostu to mu pasuje i nie obraziłabym się gdyby takowy posiadał xDD

Wypowiedz się...

Up ↑