[WEIBO] 130519-20 Aktualizacja Zhou Mi’ego: 520,025 ?


130519

Będzie jutro 520! 520,025*?[心]

*520 oznacza ‚Kocham cię, a 025 ‚kochasz mnie’

Translated to English by: ELFISHics™ ‏@ELFISHics

W odpowiedzi do Siwona.

Siwon: Jestem uroczy? Wiem, że nie jestem.. :^)

Zhou Mi: Uroczy, jesteś po prostu wielkim uroczym dzieckiem [笑哈哈]

Translated to English by: @jesstoast for @SunshineZhouMi

130519

Aktualizacja profilu.

Source:周觅_SJM(DESTINY)
All translated to Polish: ☆Tanshi (blueballoonspl.wordpress.com)

Wypowiedz się...

Up ↑