[130514] Twitter SKT World – Sesja z Kyuhyun’em


[TJ Kyuhyun] Witam. Jestem Kyuhyun! Zzan!~ Każdy ma się dobrze tak?

[TJ Kyuhyun] Po pierwsze dla tych, którzy nie wierzą, że to ja! Oto dowód~ To jest plan filmowy reklamy SK Telecom. #KH

[TJ Kyuhyun] Siwon hyung jednego dnia też był w TJ. Powiedział, że to smutne, że czas upływa zbyt szybko. Jestem też trochę zagubiony w tym, co mam powiedzieć, aby tak po prostu rozpocząć… Wszyscy proszę prowadźcie mnie dobrze! #KH

[TJ Kyuhyun] Reklama The LTE Unlimited Power “Noot”, w której się pojawiłem! Naprawdę podoba mi się to~ Jestem w szoku, kiedy powiedzieli, że są już 2 milliony użytkowników w aplikacji “Noot”. Proszę dać wiele miłości do nowo sfilmowanej reklamie! #KH

Translated by: TOOTSIE’S TWINKLE ♡ ‏@SJia13

@SKTworld: @/kyuhyunee Uważam również każda minutę za cenną TT.TT

@SKTworld: @/Kyukenhof Jestem fajnym facetem ~ FajnyFacet kkk

@SKTworld: @/_SSOOONG spróbuj użyć roweru ‘-’ㅋㅋ

[TJ Kyuhyun] I zostałem wybrany jako zwycięzca przez Was, i film zwycięzcy został wydany~ Jeśli liczba wyświetleń wideo wyniesie ponad 1,000,000, SKT zorganizuje wydarzenie-niespodziankę w trybie offline. Może ewentualnie spotkacie mnie~?

@SKTworld : @/saEda_in_HEEnim Ja, Wkrótce prześlę zdjęcie!~

[TJ Kyuhyun] Ach, to już czas, aby kończyć. Dzisiaj, nagrywam z Sulli i Yooną, i myślę, że ta reklama również okaże się bardzo zabawna!~ Ponieważ to był tak krótkie, jestem rozczarowany… Mam nadzieję spotkać was wkrótce~ teraz, pa #KH pic.twitter.com/yoVQNDjB03

Source: SKTworld 트위터 ‏@SKTworld
Translated by: Nksubs ‏@NKSubs
Translated to polish by fargo17@blueballoonspl.wordpress.com

Wypowiedz się...

Up ↑