[130511] Aktualizacje Bloga Sungmin’a


Tytuł: wiosenne lenistwo…

w tych dniach, nawet nic nie robiąc, czuję się zmęczony..

ach! wiosenne lenistwo…

śpiący śpiący… zawsze śpiący… moje powieki są ciężkie~~~

ale jestem wdzięczny za czas na odpoczynek..

dzisiaj również, powoli pójdę na nagrywanie, a następnie będę grać lekarza~

czy jest.. jakiś sposób, by zwalczyć wiosenne lenistwo?

gdybym był w Sukirze, chciałbym uzyskać wiadomości na ten temat..ach.. czy powinienem iść zagrać do Sukiry? hehe

Tytuł: Ja~ naprawdę!!!

Dzisiaj nie będą mógł iść do Sukiry….

Dzisiaj nie ma wizualnego radia..k
wybrałem złą datę…

Czuję się, jakby mi ktoś powiedział
“Wybacz! Spróbuj innym razem”…
jak z przekąsek z przeszłości…hehehe

Pójdę następnym razem i zaśpiewam piosenkę, czy coś~

Source: blog.naver.com/ittiban/80189801616
Translated by: @NKSubs
Translated to polish by fargo17@blueballoonspl.wordpress.com

Wypowiedz się...

Up ↑