[130508] List Jongjin’a do Yesung’a [Tłumaczenie]


130508 List Jongjin’a do Jongwoon’a, Tłum.-

Hyung, widziałem dokładnie Twoje zdjęcie kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Po Twoim odejściu, mama była smutna, bardziej niż wtedy, gdy ja poszedłem..;;
Ja… mogłem zobaczyć ją pierwszy raz po 100 dniach kkkkkkkk
ale patrzę na Twoje zdjęcie teraz i śmieję się do niego kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Warto jest tam żyć, prawda? Uważam, że radzisz sobie lepiej niż myślałem, więc miło jest to zobaczyć.
Nasze płomienne spotkania ciągle się odbywają i SungJoon-ee hyung dzwoni do mnie codziennie
Inho ma się dobrze i będę wybierał się na wyspę Jeju nieco później z MinJoo hehe
Ulżyło mi, że nie ma żadnych listów do Ciebie przed moim
Mam pierwsze miejsce? kkkk
Idę do Why Style i Mobit, więc nie martw się
i matka chce również coś powiedzieć
“Synu, teraz jest gorąco i wykonujesz ciężką pracę. Nie odczuwam ulgi, widząc Twoje zdjęcie, uśmiechniętego”
Pracuj ciężko, a ja ponownie napiszę list do Ciebie kk

p.s nie ma tam bidetu, prawda? kkkkkkkkkkkkk Dziś zawodnik Choo Shin Soo trafił 2 razy i ostatni bieg dał automatyczny remis, więc stał się gwiazdą
Jeśli chodzi o NBA, Carmelo Anthony z Nowego Jorku poradził sobie dobrze, więc wygrali. Mike Conley z Memphis’ osiągnął wynik 26 punktów, 10 zbiórek, 9 asyst, więc wygrali.

Więc Nowy Jork i Memphis odwrócili wyniki z powrotem do zera. Wszyscy mają teraz 1:1

Od 08 (2008) sierżanta Kim JongJin’a do 13 (2013) Żołnierza na Szkoleniu numer 149, Kim JongWoon’a

List od przyjaciela do Jongwoon’a – Tłum.

Hyung kk Jestem SangHyo kkk

Mam drugie miejsce hehehe. Ach… hyung.. Wyszedłem przed tym, jak wszedłeś do środka.. Nie poradziłem sobie dobrze. ㅠㅠ Poradzę sobie lepiej następnym razem hehe
Kiedy powiedziałem, że wychodzę wcześniej, czekałem na autobus, i w połowie, trafił się samochód menadżera hyung’a, więc pojechałem w jego samochodzie ..(dlaczego wyszedłem wcześniej?….)

Rozmawiałem z Jongjin przez telefon przed chwilą. Wczoraj w nocy, pojawiłeś się w moim śnie. W tym śnie, nie było Cię w domu, więc Jongjin i ja o graliśmy, a o 11 po południu, ktoś zapukał do drzwi kkk. Więc poszliśmy zobaczyć kto puka, i to byłeś ty kkk przyszedłeś do domu kk (z opaloną gtwarzą) więc ja i Jongjin zapytaliśmy “Hyung, jak tu przyszedłeś? Czy coś się stało?” i zignorowałeś nas kk i poszłeś do swojego pokoju, i spakowałeś wszystko. kkk Więc, matka, ojciec, Jongjin, i ja zastanawialiśmy się “Co jest grane?” i Ty nagle kk

powiedziałeś “ach chole** to jest gó***. Stanę się prawdziwym żołnierzem. Rzucam bycie piosenkarzem” i wyszedłeś z domu kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk głupi sen kkkkk

Ach, to już 3 dni od kiedy się zaciągnąłeś kkk Oczekuję na 6/1. Zastanawiam się, co się tam dzieje hehe
Ulżyło mi, gdy zobaczyłem, że inni wyglądają miło. kkk Sungjoon hyung, Sunggyu hyung, SungWook hyung, JoonHee hyung, wszyscy chcą Cię zobaczyć hehehe. Podczas gdy odszedłeś, coś zabawnego powinno nam się przydarzyć… hehe Walczymy w Mobit hehehe. Walczymy z historiami z naszego życia wojskowego hehehe. Hyung, zatrzymaj się i do zobaczenia po powrocie. hehehe

P.S. Hyung, kontynuując nowości o zawodniku Choo Shin Soo, Ferguson ogłosił, że przechodzi na emeryturę. Po tym sezonie, odejdzie. Mourinhou jest kandydatem do zastąpienia go, krąży też plotka, że ​​Moyes jest również kandydatem.

kkkk hyung, fighting. Jedz zupę z kiełkami fasoli i ryż hehehe. Dziś pójdę jeść wieprzowinę ^^^^^ fighting!!!!!
Wiem, że sobie poradzisz!! Ponieważ jesteś wiarygodny hehe. Mam nadzieję, że inni będą Cię słuchać
Zobaczymy się, kiedy zostaniesz zwolniony ^^ hehe

Od 08 (2008) sierżanta Park Sang Hyo do 13 (2013) Żołnierza na Szkoleniu numer 149, Kim JongWoon’a
(Czy zegar w biurze szkolenia się porusza?)

Translated By: Nksubs@NKSubs
Translated to polish by fargo17@blueballoonspl.wordpress.com

Wypowiedz się...

Up ↑