[130504] Aktualizacje Twittera Ryeowook’a


jest dopiero 8 rano i moje oczy się otworzyły;;; och ㅠㅠ Byłem głodny, więc poszedłem do kuchni, w stanie pół-świadomym.. Doznałem poważnego szoku ㅠ ak~! Co to jest ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ białe jajka^^; Byłem naprawdę zaskoczony, moja postać… I eksplodowałem wewnątrz siebie>< śmiałem się sam, to niesamowite pic.twitter.com/avgwnP0AZy

Wspólne śniadanie idoli ㅋㅋㅋㅋ Dzień dobry ~ nawet Donghae hyung i Kangin hyung się obudzili, zjem dobrze ^^

Translated by: @13elieveSG ‏

Sklep menadżera Super Juniorㅋㅋ Izakaya, przed uniwersytetem Sinchon Yonsei ~~^^!! Wieniec z kwiatów jest cudowny. Ambasadorowie.koreańskiego.jedzenia.Su.per.Ju.ni.or ~!!!!! ㅋㅋㅋㅋㅋ niech to dobrze prosperuje ^^!!! http://t.co/1zMUPVP1RU

Translated by:유진♡ ‏@teukables

W miejscu ślubu, Shindong i Ryeowook ^^!! Gratulacje dla brata ~ ~>< Teti śpiewają hymn dokumentu Łał ~ super ^ ~

Translated by: Siwonest in Asia ‏@ELFAsiaTOSiwon

Source: @ryeong9
Translated to polish by fargo17@blueballoonspl.wordpress.com

Wypowiedz się...

Up ↑