[130504] Aktualizacje Bloga Sungmin’a


Tytuł: oh yeah~ jeździć!!

Wiadomość: jeździłem po długim czasie~~ kk
jestem podekscytowany~~
mój samochodzie, byłeś znudzony, prawda?

chociaż nie mogę nigdzie jechać… hehe

Tytuł: teraz czekam na 30-stkę..

Wiadomość: Ktoś obok mnie powiedział mi, że mam 29.5 lat….ㅠㅠ

30-stka się zbliża!!!

Moim marzeniem było małżeństwo przed ukończeniem 30 lat~~

Płaczę, płaczę~ mur rzeczywistości jest grubyyy!

Jest w porządku, wyglądam młodo! Hoohoot

Source: http://blog.naver.com/ittiban
Translated by:Nksubs ‏@nKSubs
Translated to polish by fargo17@blueballoonspl.wordpress.com

Wypowiedz się...

Up ↑