[130313] Wywiad do Newsen – Henry [16P + TŁUM]


Zdjęcia (16) do wywiadu na końcu wpisu ^ ^! 

Ostatnimi czasy programy telewizyjne skupiają się na innych rzeczach, nie tylko na śpiewaniu i tańczeniu, ale również gotowaniu. Ostatnio na kanale Olive rozpoczęto nagrywanie “Master Chef Korea Celebrity”, w którym podczas konkursu zostanie udowodnione, że gwiazdy potrafią gotować. Jednym z zawodników został uroczy chłopak z niezgrabnym koreańskim. Jest to Henry z Super Junior M.

Henry jest członkiem Super Junior M, który pracuje najczęściej w chińskich regionach i nie jest aż tak znany dla koreańskich widzów, ale teraz miał okazję pokazać się w programie o gotowaniu. Powiedział “Moje umiejętności w gotowaniu poprawił y się podczas 6~7 miesięcznego szkolenia, które ukończyłem do mojego filmu. Byłem szkolony przez sławnego szefa przez 5~6 godzin dziennie.” Powiedział, że jego zainteresowanie gotowaniem pojawiło się podczas nagrywania filmu ‘Final Recipe’.

“Ćwiczyłem dużo z owocami i warzywami takimi jak ogórek. Myślę, że kroiłem już ich ponad setkę. W przeszłości dużo razy się kaleczyłem, ale teraz znam metodę dzięki której nie dzieje mi się krzywda.”

‘’Fire-show *(Notka: wnioskuję, że może chodzić o flambirowanie, aczkolwiek nie mam pewności) nie jest czymś co nauczyłem się od szefa kuchni. Po prostu z boku przyglądałem się szefowi i zacząłem go naśladować, ponieważ to co robił było fajne.  Na początku byłem przerażony gdy ogień o mało nie dotknął mojej twarzy, ale potem moje obawy zniknęły. Teraz, im większy ogień tym lepiej.  Wykonałem  ‚fire-show’ na antenie chcąc pokazać to moim fanom. Na początku patelnia była bardzo ciężka, dlatego ćwiczyłem z ryżem i fasolą zamiast z jedzeniem. (Notka: w  tym „jedzeniu” bardziej chodzi o składniki, z których przygotowuję się dane danie. Bo oczywiście ryż i fasola to również jedzenie…) Wcześniej  moje nadgarstki zwykle bolały, ale teraz wszystko jest już w porządku.”

Henry zajął pierwsze miejsce w misji z ‚tajemniczym pudelkiem’ razem z Kim Sung Soo w audycji z 3/8. Był w  stanie ugotować coś dobrego ze składników przygotowanych przez jego stylistę.

Henry powiedziała “W każdym odcinku ciężko pracowałem, przed również, ale nie spodziewałem się tego bym zajął pierwsze miejsce… a w końcu udało mi się je zdobyć. Wcześniej miałem problemy z moimi daniami, ale tym razem zrobiłem wszystko poprawnie. Skupiłem się i zwróciłem uwagę na każdy szczegół. Byłem bardzo szczęśliwy z pierwszego miejsca.”

Henry powiedział, że czuje się najpewniej w  kuchni chińskiej. “Jestem najbardziej pewny siebie w kuchni chińskiej, a mniej już w innych. Nie wiem jak robić koreańskie potrawy, ale dobrze wiem jak smakują. Gdy czegoś spróbuję, od razu wiem jakie składniki zostały użyte do przygotowania jej.”

W pierwszych daniach jakie przygotowywał Henry, jak nie pojawił się włos, to nie usunął kup z krewetek. Henry wyjaśniał, że te włosy nie były jego. “To na 100% nie moje. Mam blond włosy, a te były czarne. To, że nie usunąłem kupy, było moim błędem. Miałem dużo czasu, ale robiłem kraba jako ostatnią potrawę, więc byłem w pośpiechu.”

Henry rozbawił ludzi nazywając szefa kuchni Kim SoHee ‚brwiami babci’ (‘eyebrows grandmother’). Henry powiedział “Nie nazywam ją już brwiami babci. Lubię ją najbardziej. Lubię wszystkich trzech jurorów, ale ciężko jest dostać komplement od szefa Kim So Hee, więc robię co w mojej mocy.” Powiedział, że dopiero teraz zdaje sobie sprawę, że to co mówiła Kim So Hee z regionalnym akcentem to ‘modniś’.

Kiedy zapytaliśmy go, kogo typuję na na zwycięzcę nie potrafił w tamtym momencie udzielić odpowiedzi. Henry powiedział “Byłem zaskoczony w pierwszym odcinku. Wszyscy sobie dobrze radzili, więc byłem pewny w 100%, że to właśnie ja odpadnę. Po kilku odcinkach, myślę, że moje umiejętności zaczęły się pojawiać. Pod wpływem pierwszego wrażenia Kim Sung Soo sunbaenim wydawał mi się bardzo dobry. Ale teraz, Fei jest świetna, więc myślę, że to Fei wygra.”

Zapytaliśmy Henry’ego co myśli o swoim pierwszym prywatnym grafiku w Korei. Powiedział “Chcę więcej pracować w Korei. Kocham gotować, ale chcę również robić muzykę i grać. Chciałbym grać imigranta. Proszę powiedzcie producentom, jeśli potrzebują kogoś do roli cudzoziemca, wystarczy zgłosić się do Henry’ego. Nie potrzebuję przystosowywać się do roli imigranta  lub z drugiej strony dongseanga, ponieważ jest to coś co mam na co dzień . Chciałbym grać role, w których mógłbym również zagrać na instrumencie.”
“Staję się bardzo nerwowy. Trzeba zrobić danie w 60 minut. Zrobienie go dokładnie w godzinę jest bardzo trudne. Kiedy szef kuchni wyjaśnia nam misje, od razu myślę o daniu, które byłoby odpowiednie i smaczne. Nie gotowałem przez długi czas i znam jedynie parę przepisów. To sprawia, ze jestem bardzo zdenerwowany”.

Kiedy zapytaliśmy o danie, w które przygotowując czuje się najpewniej , odpowiedział, ze hamburgery i hotdogi. Powiedział “To jest proste, więc jestem pewny siebie!” z zabawnym wyrazem twarzy.

Kiedy zapytaliśmy co zrobi ze swoją nagroda pieniężną, odpowiedział, że ofiaruje ją w datku. “ Później gdy zarobię dużo pieniędzy, chcę pomagać  ludziom w potrzebie. Uważam, że trzeba pomagać ludziom wokół nas zanim odejdą.”

Source:NEWSEN
Translate by: ◆NKsubs ‏@NKSubs
All translated to Polish: ☆Tanshi (blueballoonspl.wordpress.com)
Korekta @donmakaroon
TAKE OUT WITH FULL AND PROPER CREDITS.

Wypowiedz się...

Up ↑