[130502] 국방FM My Friend Lee SukHoon z Leeteuk’iem [Całe+Transkrypt]


Credit: ol hi

Transkrypt:

Jungsu ćwiczył dziś strzelanie. Uplasował się na 1-szym miejscu strzelając 19/20 razy do celu.

Jungsu ”Po raz pierwszy usłyszałem o Muyeol-ssi od Donghae. A kiedy zobaczyłem go po raz pierwszy, powiedziałem ‘Witaj. Jestem oficerem drugiej rangi, Park Jung Su!’ ale nie odpowiedział i dalej czytał scenariusz (do musicalu The Promise). Myślałem, że wszyscy aktorzy byli jak on, i czułem się bardzo skrzywdzony. Później, kiedy byliśmy w samochodzie, cicho zapytał ile mam lat. Odpowiedziałem ’30′. Powiedział ‘Zaczynamy pracować razem. Pomóżmy sobie w trudnych chwilach.’ Prawie płakałem słuchając go.”

Muyeol: “Oficer pierwszej rangi Park Jungsu naprawdę łatwo płacze. Właściwie, kiedy usłyszeliśmy, że oficer pierwszej rangi Park Jungsu ma przyjść, planowaliśmy psikus. Postanowiliśmy udawać, że go ignorujemy przez pierwszy dzień. Ale kiedy po raz pierwszy przyszedł na próbę do musicalu, z jego twarzy dało się odczytać wszystko, a on przyszedł, wyglądając jak szczeniak. Przedstawił się i poszedł odpocząć w kącie. Nie mogliśmy podejść do niego i porozmawiać z nim, ponieważ byliśmy w trakcie ‘nabierania go’.”

Jungsu: “Dołączyłem do prób musicalu z gorączką 40 stopni… i po utracie 5 kg..”

Muyeol: “Więc poszedłem później, aby dać mu moją kurtkę.”

Jungsu powiedział, że nie ma teraz ulubionej grupy dziewczęcej, bo lubi je wszystkie …. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

SeokHoon : “Kiedy graliśmy w koszykówkę, oficer pierwszej rangi Park Jungsu bardzo się podekscytował i mówił wiele.”

Source & Translation by: Nksubs ‏@NKSubs
Translated to polish by fargo17@blueballoonspl.wordpress.com

Wypowiedz się...

Up ↑