[130412-130426/Transkrypty] SungDong Cafe z Heechulem


z 130412

Heenim: Ja także chciałbym mieć dziecko i słyszeć: “Gdzie idziesz tato?”. Ale jest to trudne do wykonania, nie mając ślubu. Byłyby kłopoty.

Heenim: Dawniej Teuk i ja byliśmy bardzo zmęczeni po występie. Donghae powiedział: „Hyung, co ty robisz? Szybko!”. Ale po koncercie w Seulu, wrócił do mnie i stwierdził, że teraz jest w stanie mnie zrozumieć.

Mama Hee napisała do niego:  Jeśli chcesz usłyszeć “Gdzie idziesz tato?”, nie powinno Ci dziecko zamiast tego przygotować posiłku?

Heenim: Naprawdę nie umiem gotować. Nie mam żadnego ‚wyczucia’. Są ludzie, którzy zachłannie ćwiczą, ale ja nie potrafię. Gotowanie jest dla mnie. Z 10 przypadków, w których przyrządzałem ramyeon, 9 było nie do przełknięcia. Nadal muszę zrzucić 3-5 kilogramów przed comebackiem… Musiałbym zwrócić uwagę na dietę i ćwiczenia. Po ‚Sorry Sorry’ sporo przytyłem. Schudłem 9 kilogramów na diecie tofu przez dwa tygodnie.

Heenim powiedział, że jego łóżko jest dość duże, ale zajmuje zaledwie jeden róg, bo Heebum przywłaszczył sobie większość miejsca. Kiedy jest zmęczony, zamyka drzwi i nie wpuszcza kota do pokoju, ale ten zaczyna płakać na zewnątrz, więc w efekcie Hee postanawia go wpuścić.

Heenim: W przeszłości powiedziałem, że choć jestem wdzięczy za wsparcie od fanów, nie mogę być odpowiedzialny za ich przyszłość. Po tym zdarzeniu ilość moich wielbicieli zmniejszyła się. Ale nawet do teraz nie żałuję, że tak powiedziałem. Wolę słyszeć, że fani zrobili coś dobrze przeze mnie, niż jak źle.

Heenim powiedział, że Taeyeon powiedziała mu ostatnio o instagramie. Nie może zapamiętać tej nazwy, ciągle przekręca ją na insta-coś. LOL

Source: Heenim ♥  @heequeenTing

Gdy fani widzą moją popularność, mówią: „Och, ten drań mógłby nie mieć tylu rzeczy, jeśli nie kupilibyśmy albumów Super Junior albo nie oglądalibyśmy show w telewizji. Dom, w którym mieszka, i auto, którego używa, były wszystkimi moimi pieniędzmi.”. Mogą też tak myśleć. Ale jestem tak szczęśliwy, słysząc, że któryś z fanów mówi: „Oppa, pobrałem/am się”, „Oppa, dostałem/am się na uniwersytet”, „Oppa, dostałem/am dobrą pracę”

Trudno mówić takie rzeczy celebrycie, ale, och, ślepa miłość jest wdzięczną rzeczą. Ale martwię sie także o ich życie prywatne. Co, jeśli nie zrobią rzeczy koniecznych do życia ze względu na miłość dla mnie? Jestem tym bardzo zmartwiony.

Kiedy zadebiutowałem po raz pierwszy, powiedziałem fanom: „Dziękuję wszystkim za tak wielką miłość, ale nie mogę brać odpowiedzialności za Wasze życia.” Wówczas połowa fanów przestała być moimi wielbicielami. Mimo to nie żałuję, że to powiedziałem. Jeśli ktoś później stwierdzi: „Zrujnowałem/am sobie życie z powodu oppy”, „Podczas gdy kochałem Kim Heechula, nie mogłem zrobić nic więcej” – nie chcę słuchać tego typu rzeczy. Wolałbym: „Oppa, dzięki Tobie dostałem/am się do dobrej firmy i mam świetnego chłopaka.”. Kiedy ktoś deklaruje mi coś podobnego, płaczę ze szczęścia. Rzeczy takie, jak wiara, sprawiedliwość sprawiają, że płaczę. Fani, którzy znają mnie dobrze wiedzą, że to mnie wzrusza. Jest pewien rodzaj wiary między celebrytą, a jego fanami. Kiedy jeden z moich wielbicieli pobierze się, dzwonię do mamy i członków, by im to powiedzieć. Jestem wtedy tak szczęśliwy…

Twitter i Instagram

Planuję otworzyć nowe konto na Twitterze i… jest coś fajnego, ale jak się nazywało? Insta-coś. Myślę, czy przypadkiem nie zacząć tego używać… Obecnie zdecydowałem się na niekorzystanie z sieci socjalnej, bo powiedziałeś/aś 10 dobrych rzeczy, ale jeśli powiesz przez przypadek złą, powstanie w SNS problem i będę zbyt dużo myśleć. Kiedy skończę służbę, powinienem żyć z tolerancją do wielu rzeczy, ponieważ zdecydowałem się nie używać SNS, jednak nie ma innej drogi komunikowania się z fanami, więc… Na razie mówię o kontaktach z fanami, ale to po prostu: „Ładnie wyglądam?” czy „Jestem przystojny?” i zupełne nie liczenie się z odpowiedziami. Robiłem tak na Twitterze, ale na Insta-coś (mówi o Instagramie, nie może zapamiętać nazwy) będzie inaczej. Wszyscy tak mówią, bo myślę o rozpoczęciu działalności na tej stronie.

O SS5: “Nie ma jak na razie jednoznacznych odpowiedzi, ale ciągle o tym dyskutujemy”

Prawda jest taka, że w tym czasie rozmawiałem z agencją i myślałem, że kiedy Leeteuk-ssi się ukaże, mogę do niego dołączyć w następnym lecie, prawda? Często mówiłem: „Powinienem czy nie powinienem dawać koncertów, kiedy jestem poza grupą?”, podczas gdy pozostali członkowie organizowali występy. Więc jeśli bym do nich dołączył, nie byłoby wiele zmian wzorców i powiedziałbym hyungs (z Leeteukiem), że wspólny wizerunek koncertu byłby milszy.

Ale dongsaengs i nawet firma mówiła, że to w porządku, bym dołączył. Pracowałbym i ćwiczył przed czasem, więc mógłbym dołączyć do zagranicznych występów zaraz po zwolnieniu z wojska. Tak mówią.

Prawdę mówiąc, jeśli nie byłoby żadnych koncertów, nie byłbym w stanie spędzić żadnego czasu z moimi zagranicznymi fanami. “Nie ma jak na razie jednoznacznych odpowiedzi, ale ciągle o tym dyskutujemy. Na szczęście, dongsaengs lubią mnie i muszę schudnąć 4-5 kilogramów poczynając od lipca. Od teraz, muszę ograniczać jedzenie i zawzięcie ćwiczyć.

Donghae

Donghae nie może spożywać alkoholu i wychodzić nocą. Zawsze mówię mu: „Donghae-ya, powinieneś korzystać z życia póki możesz. Jeśli zechcesz bawić się będąc starym, stanie się to dla Ciebie uciążliwe. Baw się, jeśli jesteś wciąż młody. Gdy się ożenisz, będziesz wierny Twojej żonie.”

Credit: Sinyi 천류™ ‏@sinyi88

z 130419

Fan: Ryeowook-oppa powiedział, że Twoje kroki są bardzo głośne.
Heechul: Miałem tak, od kiedy byłem dzieckiem. To oznacza „jestem tutaj”. Ryeowook-ssi wyglądałby, jakby chciał powiedzieć „Hyung, chodź coś zjeść” i wziąć pieczę nad moimi posiłkami… ale członkowie wylatują dzisiaj do Ameryki Południowej. Będę sam w dormie na kilka dni, z Heebumem. Zadzwonię do przyjaciela – Kwon-ee, by mi coś ugotował..

Fan: Co nosisz w dni powszednie?

Heechul: Noszę te same rzeczy przez cały tydzień.

Heechul: Nie rozpocząłem jeszcze mojej diety. Zacznie się w lipcu.

Heechul powiedział, że dostrzega wszystkie religie (chrześcijanie, buddyści itp.) w urzędzie (w którym przyjmują zgłoszenia do wojska). ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Credit: @youngwoonjungsoo and @NKSubs

Fan: Spotkałeś wczoraj Leeteuka-oppę?
Heechul: Nie było mi dane się z nim wczoraj spotkać. Teuk oppa…  kiedy wziął urlop z armii, spotkałem go i sporo z nim rozmawiałem. Ja… nie przyszedłem do SungDong… nie miałem żadnych planów, by podjąć werbunek do wojska publicznego, więc musiałem pisać przysięgę, jeśli chciałem kiedykolwiek wyjechać za granicę. Było to coś w stylu: „Nie poczynię szkód za granicą. Stawię się po powrocie.”. Powiedziałem: „Aish, to nie tak, że chcę popełnić jakieś przestępstwo! Tylko pójdę do wojska!”.

Po tym zdarzeniu szukałem online, kiedy Kim Heechul pojawi się i przybył jako 9/1. Sprawdzałem w okolicach 8/1. Ludzie mówili: „Daj sobie dopomóc”, tak samo agencja. Członek, który powiedział: „Daj sobie pomóc. Heechul-ah, pójdźmy razem” to Teuk-ee. Leeteuk-ssi powiedział do mnie: „Chodźmy do armii razem. Mamy koncert i 3 reklamy… Heechul-ah, zróbmy to, zaróbmy trochę pieniędzy, dopiero wtedy odejdźmy. Możemy jechać razem do Nowego Jorku”. Ale mój charakter!! Powiedziałem: „Nie chcę iść do urzędu podpisywać przysięgi, mówiąc: „Tak~ tak~ zrobię, jak mówisz”, jeśli uczyniłbym coś nie tak.” Teuk-ssi sporo o tym ze mną rozmawiał i poczuł z tego powodu smutek. „Tak… Kiedy odejdziesz… Tylko jedna moja strona zostanie Tobą… Nie możesz… Zostać z naszymi dongsaengs ze mną i podjąć werbunek razem? Proszę?” Ale jestem typem osoby, która mogłaby przetrwać samotnie na bezludnej wyspie. Jeśli zostawisz mnie na pustej przestrzeni porośniętej trawą, zacznę jeść zielsko, by przetrwać. Jeśli na drodze, zagadywałbym: „Yo, co tam?”, ale Teuk-ssi ma bardzo miłe serce. Jest przyjacielem, który opiekuje się wszystkimi dookoła… więc pomyślałem: „powinienem zaakceptować?”. Nie ze względu na pieniądze czy koncert, ale samego Leeteuka. Możesz powiedzieć:  ‘co to za bzdurna rozmowa, skoro obydwoje macie po 29 lat?’, ale chciałem ochronić Leeteuka-ssi… Więc w efekcie opuściłem go, mówiąc: „Idę do wojska”. Chciałem zrobić to po cichu, by Leeteuk/Eunhyuk-ssi ogłosili to w radiu: „Ach~ Witajcie wszyscy. Heechul poszedł do urzędu, zgłosił się do armii.”. Ale agencja powiedziała: „Myślę, że to złe. Naprawdę złe. Wobec fanów i innych, którzy o Ciebie dbają.” Wobec tego powiedziałem. „Okej. Ale nie wzywajcie dziennikarzy. Chcę to zrobić po cichu.”

Gdy spotkałem i rozmawiałem z Leeteukiem na wakacjach, powiedział mi: „Heechul-ah, nie wiedziałem tego w przeszłości. Gdy powiedziałeś „idę do armii”. Tak, musielibyśmy to zrobić tak czy inaczej. Po prostu pójść. Myślałem, że będzie to niczym zabawa. Przyjemna zabawa. Jestem w końcu w armii publicznej, więc po prostu poszedłem~”.. Myślałem: „Dlaczego tego nie przyjął? Przecież może pójść spędzając więcej czasu z nami?”. Po pobycie w biurze, pomyślałem: „Heechul musiał poczuć się zakłopotany… Powinienem o nim pomyśleć i zapytać: „Heechul-ah, co powinniśmy zjeść? co powinniśmy zrobić?” zanim poszedł.”

Jestem w służbie publicznej i on robi musical poświęcony armii. Ludzie krytykowali to, ale zawsze powtarzałem Teuk’iemu: „To obowiązek, który został Ci dany i armia używa Cię, ponieważ Cię potrzebują”. Jestem w służbie publicznej, ale to nic złego. Wyżsi ode mnie to mnie to mówią, a także biuro szkolenia. To wywarło na mnie głębokie wrażenie. Podczas oglądania zwykłego szkolenia żołnierzy powiedziałem: „Łał! Oni są naprawdę niesamowici. Jak oni robią te wszystkie rzeczy?”, ale starszy oficer powiedział mi: „Nie ma powodu, abyś czuł się gorszy. Nie jesteś kryminalistami. Wy również służycie dwa lata. Może i czujecie się bardziej komfortowo podczas tych dwóch lat, ale spędzicie resztę życia czując się niekomfortowo (jako służba publiczna). Wy, chłopaki, macie skorzystać z tego dumnie.” Nie zdałem sobie z tego sprawy, dopóki to nie nadeszło. Myślałem: „Ach, dlaczego powinieneś sprowadzać reporterów, kiedy jestem werbowany do służby publicznej? Służba publiczna nie musi nic mówić.” ale zrozumiałem, że to nie tak, jakbym popełnił przestępstwo. Nauczyłem się bardzo wiele tutaj w SungDong.

Credit: Nksubs@NKSubs

z 130426

Heechul: Mieszkam z Kanginem, Ryeowookiem i Donghae-ssi. Wszyscy lubimy inne smaki. Kangin-ssi lubi drażniące (słony, ostry, kwaśny). Kiedy mówię mu: „Jestem głodny” robi mi słoną Ramen. Natomiast Ryeowook-ssi nie robi mi Ramen. Kiedy mówię „Jestem głodny” on odpowiada, że Ramen jest niezdrowa i gotuje ryż. Przygotowuje mi przystawki, takie jak kaczka, ryba, brokuły, warzywa itp. Coś jak szwedzki stół. Donghae-ssi… kiedy wracam późno do domu pijany, on gotuje mi dobrą otrzeźwiającą zupę.
Te kilka dni… Czułem to… Myślałem o wyprowadzeniu się, aby zamieszkać bez nikogo, ale teraz, będąc samemu podczas gdy oni są w Ameryce Południowej, czuję się bardzo samotny. Zazwyczaj po prostu grałem w różne gry zanim nie zawołali mnie na jedzenie. Potem jadłem i znów wracałem do gier. Bez chłopaków, nadal w nie gram… ale teraz wygląda to zupełnie inaczej. Czuję samotność.

Heechul: Kiedy byłem w szkole i gdy nadchodził czas na przyjście karty ocen, była wojna między mną, a moją mamą kto pierwszy dopadnie skrzynki e-mailowej. Dawałem jej nonsensowne wyjaśnienia typu: „Och, szkoła nie wysłała żadnych kart ocen!” albo: „Myślę, że zaginęły na poczcie” aby ukryć moją kartę ocen. Mama wiedziała, że kłamię.

Fan: Nie lubiłeś jedzenia, które przygotował Ci Ryeowook? Wyglądasz na szczęśliwego opowiadając o daniach Donghae i Kangina, ale robisz się smutny mówiąc o tych Ryeowook’a.

Heechul: Tak, jak powiedziałem; Ryeowook jest jak moja mama. Karmi mnie rybą itp. Kangin jest jak właściciel restauracji. Gotuje to, co lubię. Ale Ryeowook daje mi warzywa i wszystkie te zielone rzeczy. Jestem mu wdzięczny za to, że dba o moje zdrowie, ale to naprawdę nie jest smaczne. Kangin częściej gotuje dania takie jak ramen, smażone jajka, szynka etc… Ryeowook-ssi zazwyczaj przygotowuje kaczę, rybę, groszek… Kiedy powiem Donghae-ssi „Zrób coś do jedzenia”, odpowiada: „Okej!” i dzwoni do menadżera. Menadżer przychodzi i gotuje.

Heechul: Chłopaki rozmawiali o tym… „Współlokator, którego chcemy poślubić”. Facetem, z którym chciałbyś się umówić, byłbym ja. Mój randkowy styl jest zabawny. Do małżeństwa sądzę, że najlepszy byłby Donghae-ssi. Siwon-ssi też byłby dobry ale ma coś w rodzaju obsesji… więc pozostaję przy tym, że najlepszy jest Donghae-ssi.

Heechul: Po zabiegu lasek* (aby poprawić mój wzrok), czułem jakby nieprzerwanie przez trzy dni moje oczy przeszywał ołówek… Tylko Ci, którzy mieli tę operację wiedzą co to za uczucie. Dużo przeklinałem; nawet nie wiedziałem, że mogę tyle przeklinać. Ale po trzech dniach, wszystko wróciło do normy.

Fan: Gdy chłopaki wyjechali na SJM, Ty i Leeteuk oppa byliśce sami w domu, tak? Jak wyglądało jego gotowanie?

Heechul: Teuk jest dobry w gotowaniu. Nie jest typem osoby, która przywiązuje dużą wagę do posiłków, ale ponieważ kompletnie nie umiem gotować, on robił to dla mnie. Jedzenie typu jajka, ryż i inne…

Heechul: Myślałem, że Teuk jest bardziej „dziurą” grupy niż „liderem”, ale okazał się naprawdę dobry w przywództwie. I w przeciwieństwie do mnie, lubiącego spotkania towarzyskie, on jest ostrożny a propos swojego wizerunku i woli zostawać w domu.

 @nksubs

Heenim: Są momenty, gdy oglądając programy o jedzeniu, robisz się głodny. Ja czuję to teraz. Słyszałem też, że sprzedają jjajangmyeon. Kocham jjajangmyeon, ale moja mama tego nie lubi.

Heenim: Wook nie gotuje ramyun dobrze. Kiedy mówię, że jestem głodny, Wook odpowiada: „ramyun nie jest dobry dla twojego ciała, ugotuję Ci ryż.” Wook dobrze gotuje kaczkę i rybę!

Heenim: Moja mama powiedziała, że lubi moją fryzruję ponieważ moje oczy są widoczne. Starsze osoby uwielbiają, gdy nasze oczy są widoczne, ale ja nienawidzę fryzur, które je pokazują.

Translated by: @heequeenting

Source: heechulfacts.tumblr.com
All translated to Polish by: xsayako; Yyellow

Wypowiedz się...

Up ↑