[130407-130415/Transkrypty] Sukira (KTR) – fragmenty z Hae, Hyukiem, Henrym i Ryeowookiem; odejście Mina


z 130407

Gość: Czy zmieniasz układ mebli w pokoju na wiosnę?

Wook: W zimie moje łóżko stoi po jednej stronie… a meble po drugiej. O tej porze roku mój pokój jest ciasny, więc wygląda tak, jakbym mógł w nim co najwyżej spać. Dlatego więc na wiosnę myślę o zmienieniu aranżacji.

Wook: Sungmin-ssi śpiewał 물들어 przed rozpoczęciami koncertów.
Min: To prawda!
Wook: Więc podczas próby podniosłem butelkę wody, by mu przeszkodzić. Wszyscy tak zrobili.

Min (wiadomość dla rodziców): Zawsze mówiliście, że byliście szczęśliwi mogąc usłyszeć głos syna każdej nocy… Nie będę mógł więcej Wam tak robić… Przepraszam… Kocham Was… Od dzisiaj, będę Wam śpiewał codziennie przez telefon.
Wook: Ponieważ żyjemy w dormach, nie możemy z nimi często rozmawiać.
Min: Tak.. Ale ostatnimi czasy robię to często. Mam powód ㅋㅋ
Wook: Jesteś  dobrym synem.

Min: Nie umiem dobrze śpiewać…

Wook: Wcale nie, śpiewasz dobrze!

Min: Dziękuję.. ale moje techniki… nie są dobre… więc staram się wyrazić całe moje serce, śpiewając.

Wook: Czuję to za każdym razem, gdy śpiewasz… nawet nagrywając CD.

Wook: Wybrałem 다행이다 do zaśpiewania, zanim z Sungminem DJ… Ale był jedynym tak dobrze śpiewającym! Zaskoczyłem się.

Min: Najpierw, mój głos był wysoki…  jak Ryeowooka. A wraz z upływem czasu, odnalazł swój własny kolor.. i został tym, czym jest teraz.

Wook: Część transkryptu 연애학개론 była specjalnie dla Sungmina, jako główna… ale powiedział scenarzystce: „Ryeowook-ee ma zbyt mały segment. Proszę, daj mu również od czasu do czasu główną część.. i zwiększ jego kwestie”. Jest bardzo miły.

Wook: Kiedy wychodzimy na miasto coś zjeść, wszyscy mówią mi, by nigdy więcej nie udawać pijanego.
Min: To czyni Cię tak komicznym…
Wook: Ale czy to nie śmieszne?
Min: To… nie ta śmieszność, którą potrzebujemy.. jakby śmieszne w filmowy sposób… Twoja śmieszność prowadzi raczej do… koncertu gag.

Min: Najlepszą częścią z gry głosem jest ‘Ya Lee Sungmin!’ i ‘ya Kim Ryeowook!’
Wook: Ya Lee Sungmin! To na razie ton noony – scenarzystki…. Ya Lee Hyukjae! … noona jest tutaj od kiedy DJ-em był Eunhyuk. kkkk”

Fan: Proszę, naśladuj głosowo jeszcze raz Kiki…
Wook: Co to takiego?
Min: Kiedy Ciebie tu nie było… Byłem tak samotny, że wziąłem Kiki… I mówiłem coś w stylu.. A teraz przejdźmy do reklam (udaje Kiki) OKAY~’”
Wook: Rozumiem…

Sungmin gra teraz na gitarze~ śpiewa krótkie kawałki piosenek, które zaproponowali fani.

Min: Minęło trochę czasu, od kiedy ostatnim razem grałem na gitarze… Więc dużo… zapomniałem..

Fan: Sungmin oppa, proszę, daj buziaka w policzek Ryeowooka.

Min:

Wook: Okej. Zrób to. (nadstawia policzek)

Min: …odsuń się…

Min: Radio nie jest miejscem, gdzie mogę przychodzić i odchodzić jak zechę, ale… rozmawialiśmy o tym z Ryeowookiem… Będzie ochraniać siedzenie DJ’a.. i po tym, jak wszystkie moje zajęcia skończą się, wrócę… Mam nadzieję, że tak się stanie.

Min: Na wstępie, przepraszam Leeteuka/Eunhyuka… i także Ryeowooka-ssi.

Wook: Dlaczego?

Min: My… obiecaliśmy Teukowi i Hyukowi… że zatrzymamy te miejsca i będziemy je zapełniać dopóki nie będą w stanie wrócić.

Wook: Po służbie wojskowej…

Min: Dla nich powrócę na to miejsce… Bez uwagi na to, co zrobię.. musicale… i inne rzeczy…  więc proszę wspierajcie go… Dziękuję, że słuchaliście ze mną Sukiry… To… koniec mojego bycia DJ-em.
Wook: Musi się dziwnie czuć… zresztą ja też… dzisiaj jest ostatni dzień podwójnego DJ-owania… rozmawialiśmy o wszystkim, gdy byliśmy za granicą… wiedziałem o tym wcześniej… więc zacząłem się przygotowywać… Myślałem także o opuszczeniu Sukiry… ale powiedział, że dam sobie radę… i obiecał, że wróci, jeśli będzie mógł… byłem bardzo wzruszony… Chcę mu podziękować… Dziękuję.
Min: Także jestem wdzięczny. Czuję, że byłem w stanie być DJ-em tylko dzięki Ryeowookowi… naprawdę jestem bardzo szczery… Moje ekspresje… i głos dają to do zrozumienia… Czasem, w niektóre dni, czułem się bardzo źle… Ryeowook-ssi sprawiał, że nie odczuwałem tego aż tak bardzo… Jestem naprawdę bardzo wdzięczny… Dziękuję… To czas, by się pożegnać… W końcu. Ostatnią piosenką jest 머문다 od Super Junior.. Czy to czas, by wyłączyć mikrofon? Chciałbym być tutaj, aż zgaśnie.
Wook: Powiedzmy sobie do widzenia…
Min: Jutro dajmy sobie innego buziaka… mwa…

Source: @NKSubs

z 130408

Wook: Kiedy jestem sam w dormie… Nawet jeśli Heechul jest pełny… Budzę go i jemy wspólnie.. Po wczorajszej Sukirze, Sungmin-ssi i ja poszliśmy do Hongdae, by porozmawiać… i wróciliśmy do dormu… a Donghae-ssi powiedział, że jest głodny. Nawet jeśli właśnie skończyliśmy posiłek, pożywiliśmy się razem z nim. Jedzenie jest najlepsze wtedy, gdy kosztujesz go z innymi.

Hyuk: Sukira ma nowe części! Przedstawię Wam zarówno te nowe, jak i te, które przetrwały, ale dlaczego robię to, skoro nie jestem DJ-em? Ponieważ dobrze czytam. Scenarzystka woła mnie zawsze, gdy jest coś takiego do ogłoszenia.

Hyuk: /czytając stare segmenty/ a… tę rzecz przeczytałem jako Party in the Yooja (Imprezę na Yooja)… Denerwowałem się za każdym razem, gdy to czytałem… Party in the USA…

Hyuk: następna część, 기대해도 좋아 dalej! …. Scenarzyści Sukiry… Naprawdę, zero wyobraźni…

Hyuk: Widziałem Sungmina, zanim wyszedłem z dormu… Wyglądał na zadowolonego.

Wook: Śpi normalnie… Prawdopodobnie obudził się koło 12.

Hyuk do Wooka: Wiesz, że to bora, prawda? Dlaczego nie nałożyłeś make up’u? Dodają efekty na kamerze? Byłem tak zaskoczony, gdy przyszedłem i Cię zobaczyłem.

Hyuk: Czuję się winny wobec Kangina-ssi. Siedziliśmy po jednej stronie w samolocie do Chile… i rozmawialiśmy ze sobą. W miarę upływu czasu nasze głosy nasiliły się.. Powiedziałem: „Hyung, mam nadzieję, że stracisz więcej wagi”… Powiedziałem to głośno. Odpowiedział: „okej… ale mów ciszej”. Teraz, kiedy o tym myślę, czuję się winny wobec wszystkich innych celebrytów. Musieliście poczuć się zakłopotani. Przecież on jest teraz przystojny!

Fan: Gra na ksylofonie Eunhyuka-oppy jest świetna!

Hyuk: Ten ksylofon był pierwotnie mój… Jestem najlepszym graczem w KBS!

Wook: Czuję się tak samotny bez Sungmina…

Goście: Nie wyglądasz tak.

Wook: Tylko dzięki Eunhyukowi.

Henry: Ja również tutaj jestem..

Wook: W drodze tutaj powiedziałem, że Beige i Ilak-ssi będą tutaj. Zapytał: „Beige-ssi jest kobietą?”. Odpowiedziałem: „Jest bardzo ładna. Wygląda jak ja.”. Henry zapytał: „Jest kobietą „gag”?”. Henry-ssi, jak ona wygląda?

Henry: Jest bardzo ładna!

Hyuk: Kiedy będziemy mieli przerwę w trakcie wypełniania harmonogramu, muszę coś zjeść.

Wook: Co Henry-ssi lubi jeść najbardziej?

Henry: Kiedy… przyszedłem po raz pierwszy… wyglądało na to, że sałatka*…

Hyuk: Hottuk?

Henry: Tak, one są pyszne! Teraz zniknęły…

Wook: To dlatego, że zima przeminęła.

Hyuk: Ryeowook-ssi wie, jak je zrobić. Zapytaj go.

Wook: Kiedy byliśmy w Chinach, zrobiłem sałatkę.

Henry: Sałatkę?????

Wook: To był hottuk.

Henry: Ok…

*chodzi o sałatkę złożoną z mięsa, warzyw, lub gotowanych owoców obłożonych warstwą ciasta.

Wook: Henry, kiedy zakochałeś się po raz pierwszy?

Henry: Ja… spotykałem się z tylko jedną osobą (zerwali dawno)…

Wook: Wow… On jest tak szczery!

Henry: Mogę o tym porozmawiać..?

Goście: Zamierzasz powiedzieć nam jej imię?

Henry: Nie, nie… Umawiałem się z nią w szkole średniej… Przez 7 lat…

Hyuk: Porozmawiamy o tym w drugiej połowie.~~

Goście: Nadal rozmawiacie ze swoimi pierwszymi sympatiami?

Hyuk/Wook:

Goście: Cóż, definicje „pierwszej miłości” są różne.. jak „osoba, z którą po raz pierwszy trzymałem się za ręce”, „osoba, z którą się umawiałem”, „pierwsza osoba, którą polubiłem bez wzajemności”.

Hyuk: Ale jestem typem osoby… który nie komunikuje się ze swoimi byłymi.

(rozmawiając o pierwszej miłości Henry’ego)

Wook: Nadal z nią rozmawiasz?

Henry:  Celowo się z nią nie kontaktuję… Jest teraz w Kanadzie i nie rozmawiamy ze sobą… Jeśli bym to zrobił… Zakochałbym się ponowni… Więc nie spotkam się z nią nawet, jeśli przyjadę do Kanady.

Goście: A co z zostaniem przyjaciółmi z waszymi pierwszymi miłościami…? Eunhyuk-ssi?

Hyuk: Myślę… Że mógłbym, ale potrzebowałbym trochę czasu, by powstrzymać moje uczucia.

Wook: Ale co, jeśli ją spotkasz, a będzie miała nowego chłopaka?

Hyuk: Nie byłaby na moim poziomie.~

Wook: Chciałbym, by ludzie nie witali mnie, gdy idę do toalety… Kiedy przychodzę do programów muzycznych, hoobaes… witają nas… i…

Hyuk: To krępujące.

Wook: Nie witam ich nawet, jeśli to PD… tak czy inaczej to problem, który rozumieją tylko faceci.

Hyuk: Racja! Tylko faceci.

Wook: Twarz Beige-ssi robi się czerwona~

Hyuk: Tak, dziewczyny nie otworzyłyby następnych drzwi i nie powiedziałyby: „cześć!”.

Hyuk: Od kiedy dojrzałem, trudniej mi się dogadać z moją siostrą. Ale kontaktuje się ze mną często, co trzyma nas blisko siebie… Jestem wdzięczny. Kupiłem jej ogromny~ prezent na urodziny… więc nasza relacja jest bardzo dobra.

Hyuk: Wiedziałem, że Ryeowook-ssi sprawdzi się jako samotny DJ. Polecałem go producentom.

Wook: Proszę, przyjdź ponownie później, jeśli będziesz miał czas.

Hyuk: Oczywiście!

Source: @NKSubs

z 130413

Wook: Dzień dziewczyn jest baaaardzo popularny… Nasz członek Donghae-ssi jest również jego fanem.

Ryeowook powiedział, że bardzo się dzisiaj rumieni.

Ryeowook powiedział, że doświadczył wiele miłości bez odwzajemnienia, ponieważ nie wyznał ich swoim sympatiom.

—-

Wook: SS501 zadebiutowało przed SJ. Widziałem Heo Youngsaeng-ssi i wygladał tak przystojnie!

Wook: Fani myślą, że najbardziej kochałem SES, ale byłem fanem Kangta… byłem Kangta… a mój kuzyn był Moon Heejoon!

Wook: Kuzyn nauczył mnie, jak tanczyć i spiewać. Myślę, że byłem w stanie zostać piosenkarzem dzięki niemu!

Wook: Kiedy byłem fanem Kangta hyung i Bada noona, łączyłem ich w pary. Mówiłem: „dobrze razem wyglądają!”… ponieważ byłem młody… / xD

Wook: Heechul-ssi jest blisko z 양파-ssi, więc często o niej słyszę. Na przykład, że ma świetną osobowość.

Wook: Gdy odwiedziliśmy Grecję, wypożyczyliśmy samóchod. Eunhyuk-ssi, Kyuhyun-ssi i ja puściliśmy 왜 하늘은 i rozmawialiśmy o tym, jak bardzo lubimy ten utwór.

Wook: Byłem wielkim fanem dram nawet w czasie podstawówki. Cieszyłem się bardzo oglądając je. Myślałem, ze będę aktorem..

Credit: Nksubs ‏@NKSubs

z 130415

Wook: Ach, Henry-ssi jest teraz tuż obok mnie.. Henry-ssi, najpierw zamilcz proszę

Henry: 네~~ *zamyka usta*

Wook: Ach, robot Eunhyuk’a jest tutaj… Donghae-sii haha

Beige: Och, DONGHAE jest tutaj! wah, taki przystojny~ Henry: Ach, Beige-ssi, ja też tutaj jestem, powitaj mnie proszę..

DONGHAE pogładził brodę Henry’ego, po czym zaczął się z nim bawić… udając, że się biją… aż obydwaj mieli ramiona zaraz obok siebie.

„Bili się”, dopóki Illac mówił: „Ech, biją się!”.

Wook: Zapytajmy Donghae, kiedy zakochał się po raz pierwszy. Henry opowiedział o tym w ubiegłym tygodniu.

Hae: Ryeowook, powiedz o sobie..

Wook: Ach, nie, nie, pytamy Ciebie.

Słuchacz: Ach, nie potrzebuję żadnej pierwszej miłości… Ryeong i Donghae są moją pierwszą ^^

Wook: Henry też.

Henry się znudził, więc podniósł gitarę i zaczął przez chwile grać. HaeWook powiedzieli: Henry, chcesz coś zagrać?

Wook: Henry umie także grać na pianinie.

Henry pocierał swoje oczy dłońmi… więc Donghae zaczął masować mu kark, lol

Credit: 해피 력귄 캬캬피트 ‏@Happpyfeeet1112

Beige: Nie wiedziałam, że Donghae jest taki niewinny i tak pozytywnie nastawiony do miłości.

Hae: Tak… Właśnie dlatego rozmawiam z moimi oczyma.

(~~zero reakcji~~)

Hae: Wszyscy powinni się śmiać!!!

Wszyscy: hahahaha

Hae: Jeśli nie będziecie się śmiać, wyjdę na kogoś dziwnego!!

Credit: 音悦Tai-SuperJunior饭团

Wook: ten, który jest niczym maknae którego kocham… Super Junior Donghae!!!

Wook: Eunnyuk -ssi, jeśli słuchasz audycji, choć do Yeouido (studia Sukiry) czym prędzej… to takie zabawne, że Donghae pierwszą miłością była noona w pierwszej klasie

Hae zaśpiewał piosenkę swojej sympatii, by wyznać jej miłość, a później był razem z nią. ;A; KUPIŁ JEJ NAWET PIERŚCIONEK… Hae był w pierwszej klasie szkoły średniej, a noona w trzeciej, gdy tata Donghae umarł. Chociaż nie byli w kontakcie tak długo, noona cały czas chodziła sama, by okazać szacunek.

hahahahaha Hae powiedział, że kiedy nagrywali ‘So cold’, Henry ciągle poprawiał jego wymowę XD Wtedy Hae zaczął myśleć: dlaczego obcokrajowiec poprawia jego wymowę?! Po tym, jak Hae przeczytał list, wyglądało na to, że prawie się popłakał, gdy Henry i Ryeowook robili sobie z niego żarty… Henry nawet wziął kawałek bibuły, by wytrzeć „łzy” Hae xD.

Wiadomość od słuchacza: Wyglądacie jak rodzina.

Wook: Henry, który jest cichy z tyłu… powiedz coś~

Henry: Kocham Cię!

Hae: To był śmieszny czas, wrócę tutaj jak wydamy inny album!

Wcześniej Ryeowook zasugerował coś o Sukirze i dramie w maju, gdzie Siwon prawdopodobnie wystąpi. Gdy Donghae to usłyszał, powiedział „więc nie przychodzę”. Zanim Sukira się skończyła, Donghae powtórzył: „weźcie mnie proszę w inny dzień, niż Siwona” xD.

Credit: 유진♡ ‏@teukables
All translated to Polish by: xsayako

One thought on “[130407-130415/Transkrypty] Sukira (KTR) – fragmenty z Hae, Hyukiem, Henrym i Ryeowookiem; odejście Mina

Add yours

  1. OMO, leżę i kwiczę. Sungmin i jego „…odsuń się…”
    Hae mnie rozwalił z tym „Jeśli nie będziecie się śmiać, wyjdę na kogoś dziwnego!!”
    No i biedny Henry, niedoceniony xD
    Rany, to było świetne.
    Dziękuję bardzo za tłumaczenie! <3

Wypowiedz się...

Up ↑