[130427] High Society z Shindong’iem “Najbardziej sprawiający ból w sercu moment w moim życiu”


Shindong: W przeszłości w moim domu nie radzono sobie finansowo. Kiedy spotykałem przyjaciół, nie miałem pieniędzy, by skorzystać z publicznego transportu, by wrócić do domu. Raz, jeden z moich przyjaciół powiedział “Dong, naprawdę nienawidzę, kiedy przychodzisz na spotkania bez pieniędzy na powrót  do domu.” Poczułem się zraniony… … Ale… W tamtym czasie, oglądanie filmów z przyjaciółmi było ważną rzeczą do zrobienia.. Moi przyjaciele poszli oglądać film.. A ja nie miałem na to pieniędzy. Wtedy, moi przyjaciele powiedzieli “Ya, zbierzmy pieniądze, żeby Dong również mógł go zobaczyć.” Poczułem się tak.. Wzruszony. Nie byłem w stanie nic zrobić, i po prostu stałem niezręcznie obok nich… przed kinem… I udało mi się obejrzeć mój pierwszy film dzięki nim.. I nawet już nie pamiętam tego filmu.. Najbardziej odciśnięte w mojej pamięci.. było.. kiedy zdecydowali, by zebrać pieniądze, bym ja też mógł obejrzeć… Czułem taką wdzięczność..

Source & Translation By: @NKSubs
Translated to polish by fargo17@blueballoonspl.wordpress.com

Wypowiedz się...

Up ↑