[130417] Wywiad StarNews z Shindong’iem [Tłumaczenie]


Moim marzeniem jest, aby zrobić własny talk show. Myślę, że udało mi się to osiągnąć najpierw w radiu.

“Najpierw patrzyłem na Yoo Jae Suk, Kang Ho Dong, Shin Dongyeop sunbaenims i myślałem do kogo mam się upodobić. Z powodu mojego rozmiaru, i pomyślałem, że powinienem stać się jak Kang Hodong hyungnim i wiele się nauczyłem podczas SBS ‘Strong Heart’. Zjawiłem się w show MBC ‘Come to Play’ i bardzo spodobał mi się sposób, w jaki JaeSuk hyungnim dbał o gości. Po ‘Strong Heart’ MC został zmieniony na Shin Dongyeop hyung’a, i stwierdziłem, że był bardzo dowcipny. I wtedy postanowiłem nie stać się ‘jak’ ktoś, ale wziąć ich mocne strony i nauczyć się ich. Chcę dowiedzieć się, jak być tak potężnym, opiekuńczym, i dowcipnym jak oni.”

Source: StarNews
Translated by: Nksubs @NKSubs
Translated to polish by fargo17@blueballoonspl.wordpress.com

Wypowiedz się...

Up ↑