[130414] Army Broadcast FM with Leeteuk [Cały Show] (Tylko Audio)+Transkrypt




Credit: delontobekky

Transkrypt:

Q. Kiedy najbardziej tęsknisz za fanami?

A. Po raz pierwszy oczywiście wgtedy, kiedy poszedłem do wojska. Podczas treningu, członkowie występowali w Ameryce Południowej, więc fani robili zdjęcia, pisali listy i przysyłali mi zdjęcia, i czułem się trochę samotny(po czytaniu listów).

Q. Po werbunku, czy zdarzyło Ci się płakać?

A. Kiedy byłem na treningu, moje biodra bolały tak bardzo, że poszedłem do korpusu medycznego. Lekarz wojskowy słuchał muzyki i to był pierwszy raz od 3 tygodni, kiedy usłyszałem muzykę. Nieświadomie, stawałem się coraz bardziej emocjonalny, tą piosenką było wówczas ‘No matter how I think about you’ Sweet Sorrow. Mówiłem do siebie  “nie mogę płakać, nie mogę płakać” i następną piosenką, jaka zagrała, było “Ring Ding Dong” Shinee. Ta chwila, kiedy usłyszałem głos Jonghyun-ssi… to była piosenka dance’owa, ale moje łzy zaczęły płynąć… lekarz wojskowy zapytał mnie “dlaczego płaczesz?”. Ponieważ było to dość żenujące, płakać z powodu piosenki, powiedziałem lekarzowi, że dlatego płaczę, ponieważ jego słowa były tak ciepłe.

Credit: 0203KYU0105EUN

Leeteuk: Podczas ostatniego  musicalu, zostałem pocałowany przez Hyunwoo.. Po tym, myślałem o byciu całowanym przez facetów i zdałem sobie sprawę, że to uczucie nie jest aż tak złe

Leeteuk mówił, że jeśli chcecie wysłać mu jedzenie, proszę, upewnijcie się, że  data ważności nie przemija za miesiąc! Również, ponieważ ma on ‚dziecięce podniebienie’, lubi jedzenie takie jak ciastka, i musi być słodkie!

Pytanie do Sangchu: Sangchu oppa, kiedy Jungsoo oppa pierze ubrania, czy są czyste?

A: Po pierwsze, Park Jungsoo nigdy nie pierze ręcznie, ale umie używać pralki. Nie wkłada do niej zbyt dużo ubrań i ilość proszku, jaką używa, też jest niewielka.
Teuk: Ale nadal będę używał moich rąk do prania D:

Credit: V西_米V

Translation by: 유진♡ ‏@teukables
Translated to polish by fargo17@blueballoonspl.wordpress.com

Wypowiedz się...

Up ↑