[130413] Zhoumi Weibo Updates


W Pekinie. Pierwszy raz tak dużo ludzi przyszło na lotnisko dla mnie, nie mogłem zareagować. Dziękuję wszystkim, mam nadzieję, że nikomu nie stała się krzywda, pamiętajcie, by dbać o bezpieczeństwo! Dziękuję za Wasze miłe serca ukazane poprzez działalność charytatywną, to jest najlepszy urodzinowy prezent. (y) (y) – wiadomość Zhou Mi’ego

Translated by: @ELF_thoughts

@辰亦儒 Spotkałem mojego “niby chłopaka” na lotnisku, czuję skrępowanie (emontikon giggle) dziękuję wszystkim fanom, którzy przyszli, by mnie pożegnać (emontikon love you) martwiłem się, że może stać Wam się krzywda, cieszę się, że wszystko w porządku, wylatuję (emontikon airplane)

Znalazła czas w swoim zajętym grafiku @徐懷鈺 by mnie odwiedzić, jestem naprawdę wdzięczny (emontikon smiley) i ona nadal pomagała mi promować [Thai Perfect] jestem trochę fanem (emontikon twist) z rękami pełnymi podpisanych płyt cd !

Translated by: cmkish0w (http://worldwideelfs.com)

Source: Zhoumi’s Weibo
Translated to polish by fargo17@blueballoonspl.wordpress.com

Wypowiedz się...

Up ↑